خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر یزد خبر داد:

میدان اطلسی، چهارراه و خیابان تیمسار فلاحی یکطرفه می‌شود/ مسدود شدن 10 روزه زیرگذر شهدای محراب

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۰۴۰

عضو شورای شهر از یک طرفه شدن چند معبر شهر یزد خبر داد و گفت: میدان اطلسی، چهارراه و خیابان تیمسار فلاحی یک طرفه می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن عباسی هرفته با بیان اینکه خیابان تیمسار فلاحی به سمت میدان، حدفاصل خیابان عدالت تا میدان جانباز (اطلسی) یکطرفه می شود، اظهار داشت: یک مسیر بازگشت برای خودروهای امدادی و عمومی و یک پارکینگ عمومی با ظرفیت 120 اتومبیل در این طرح در نظر گرفته شده است.

رئیس کمیسیون معماری، شهرسازی و عمران شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: در همین راستا، میدان جانباز که هم اکنون در ساعات پیک ترافیک وضعیت خدمات دهی مناسبی ندارد به چهارراه چراغدار هوشمند تبدیل می شود.

عباسی هرفته اضافه کرد: این اقدام در پی مطالعات و بررسی های صورت گرفته و تحلیل گزینه های مختلف پیشنهادی و تصویب در شورای های مرتبط به زودی اجرایی خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به آغاز عملیات عمرانی اصلاحی میدان و زیرگذر شهدای محراب افزود: این مسیر نیز به مدت 10 روز مسدود است و پس از آن بازگشایی خواهد شد.

عضو شورای شهر یزد بیان داشت: تراکم تردد خودروها منجر به بروز برخی انسدادهای ترافیکی می شود که تلاش می کنیم با اصلاح هندسی معابر نسبت به برون رفت از این معضل، اقدامات لازم عملیاتی شود.

وی عنوان کرد: بخش قابل توجهی از مشکلات ترافیکی و دشواری هایی که  در عرصه تردد و عبور و مرور خودروها شاهد آن هستیم، ریشه در معضلات و نارسایی های گذشته دارد که بنا به دلایل گوناگون همچون رشد فزاینده جمعیت، معماری شهری و مهاجر پذیری و ... دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز