خبرگزاری کار ایران

فرمانده پلیس تاکستان خبر داد:

باند سارقان منزل در شهرستان تاکستان منهدم شد

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۸۸۴

فرمانده انتظامی تاکستان از انهدام باند سارقان منزل در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سرهنگ کوروش عزیزی روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان تاکستان و نظر به حساسیت موضوع مراتب به صورت ویژه در دستورکار پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی افزود: در بررسی‌هایی که از صحنه‌های سرقت صورت پذیرفت، مشخص شد سارقان در بیشتر سرقت‌ها، از ضعف ایمنی و عدم به کارگیری وسایل بازدارنده استفاده کرده و از این منازل سرقت می‌کنند.

 سرهنگ عزیزی در ادامه گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان تاکستان با انجام تحقیقات و بررسی های لازم، موفق به شناسایی یک سارق سابقه دار شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان افزود: ماموران طی هماهنگی با مقام قضایی در عملیات پلیسی سارق و ۲ همدستش را دستگیر و جهت ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل کردند. 

سرهنگ عزیزی یادآورشد: در بازجویی فنی و پیچیده کارآگاهان و ارائه دلائل و مدارک، سارقان به ۱۵ فقره سرقت از منازل شهروندان تاکستانی و شهرستان های همجوار اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی تاکستان گفت: در مراحل تکمیل تحقیقات تاکنون چند نفر از خریداران اموال مسروقه نیز شناسایی، دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز