خبرگزاری کار ایران

با دستور مقام قضایی صورت گرفت؛

تخریب 100 ویلای فاقد مجوز ساخت در شهریار

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۰۶۵

با دستور مقام قضایی، یکصد ویلای بدون مجوز ساخت در روستای الورد از توابع صباشهر شهریار تخریب شد .

به گزارش ایلنا، دادستان عمومی و انقلاب شهریار با اشاره به نبود مجوز قانونی برای ساخت و ساز در بسیاری از زمین های کشاورزی و تبدیل غیرمجاز کاربری آنها خبر داد و گفت: این ساخت و سازها بدون رعایت موارد قانونی و مجوز جهاد کشاورزی ساخته شده بود که با دستور قضایی تخریب شد .

حمید عسگری پور با اشاره به اینکه تاکنون بیش از یک هزار پرونده ساخت و ساز غیرمجاز در شهرستان شهریار تخریب و با آن برخورد شده است، افزود: اخذ هرگونه مبلغی برای جواز یا اجازه ساخت در باغات، غیرقانونی است .

وی با بیان اینکه متاسفانه عده ای سودجو برای منافع شخصی خود اقدام به تخریب باغ‌ها و ساخت ویلا بدون درنظر گرفتن موارد قانونی و مجوزهای جهاد کشاورزی می‌کنند، گفت : اینکه تنها شهرداری ها مجوز ساخت را صادر کنند بدون نظارت و مجوز اداراتی مانند جهاد ، قانونی نیست و با آن برخورد می شود .

وی از مردم خواست تا قبل از خرید ملک و آغاز ساخت و ساز نسبت به صدور مجوزهای لازم از نهادهای مربوط اقدام کنند .

برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان شهریار از مدتی قبل به طور جدی آغاز شده است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز