خبرگزاری کار ایران

رئیس‌هیات پزشکی- ورزشی اصفهان تشریح کرد:

آخرین وضعیت کودک حادثه‌دیده مسابقات سنگ‌نوردی/ افزایش‌سطح هوشیاری و بازگشت بینایی"آرمان"

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۵۰۵

رئیس‌هیات پزشکی- ورزشی اصفهان ضمن تشریح آخرین وضعیت کودک 8 ساله حادثه دیده در مسابقات سنگ نوردی گفت: وضعیت جسمی" آرمان" رو به بهبودی است و او در شرایط بهتری قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، احمد باقری مقدم رئیس هیات پزشکی- ورزشی استان اصفهان گفت: امروز با بالا رفتن سطح هوشیاری آرمان غیاثی ، لوله‌های تنفسی از وی جدا شد.

باقری‌مقدم با بیان اینکه آرمان قدرت بینایی خود را به دست آورده و قادر به پاسخگویی دستورات پرشکی است، افزود: اندام حرکتی این سنگ نورد هشت ساله هم بهبود یافته و تنها در تکلم دچار مشکل است .  

وی با اشاره به اینکه هنوز نمی‌توان در خصوص آسیب مغزی وی اظهار نظر کرد، گفت : تا چند روز آینده با توجه به بالارفتن سطح هوشیاری آرمان وضع جسمانی وی در شرایط بهتری قرار می‌گیرد .

جمعه ۲۹ شهریور آرمان غیاثی هشت ساله بر اثر سقوط در حین مسابقه سنگ نوردی در باشگاه ایثار فولادشهر ، مصدوم و به دلیل سطح هوشیاری پایین در بخش آی. سی. یو بیمارستان الزهرا(س) اصفهان بستری شد.

پزشکان پارگی طحال این کودک را در همان ابتدا تشخیص داده اند و تاکنون در خصوص خونریزی مغزی وی مورد جدی را مشاهده نکرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز