خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

تولید فعال بیش از 150 برند ملی در البرز / رونق تولید را در البرز براساس سیاست های دولت و نظام دنبال می کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۲۰۴۱۰

استاندار البرز، گفت: در البرز بیش از 3 هزار و 500 واحد تولیدی و صنعتی بزرگ و کوچک فعال هستند که بیش از 150 مورد آنها برند ملی هستند.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در مراسم افتتاح بزرگترین خط تولید کانتینر دریایی ایران با حضور وزیر راه و شهرسازی که روز سه‌شنبه در ساوجبلاغ صورت گرفت، با اشاره به اینکه البرز به لحاظ تولیدی و صنعتی‌جایگاه ویژه ای در کشور دارد، افزود: صنایع و تولیدکنندگان پرآوازه ای در البرز فعالیت و استقرار دارند.

وی ادامه داد: تولید کانتیتر برای صنعت حمل و نقل کشور بسیار حائز اهمیت است از این رو شرکت ماموت به دلیل تعصبی که به رونق تولید کشور دارد در این زمینه ورود کرده و خط تولید جدید را به بهره برداری رساند.

شهبازی با عنوان اینکه این خط تولید با حمایت های وزارت راه و شهرسازی و سازمان بنادر و کشتیرانی راه‌اندازی شد، افزود: در البرز بیش از 3 هزار و 500 واحد تولیدی و صنعتی بزرگ و کوچک که بیش از 150 مورد آنها برند ملی هستند، فعالیت دارند.

استاندار البرز اضافه کرد: بر اساس سیاست های دولت و نظام مبنی بر رونق تولید به طور کامل از تولیدکنندگان و صنعتگران حمایت می کنیم با با آرامش خاطر محصولات خود را تولید کرده و در نقاط مختلف عرضه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز