خبرگزاری کار ایران

فرماندار اشتهارد خبر داد:

کسب رتبه برتر عملکرد فرمانداری اشتهارد در شهرستان‌های البرز/ استاندار البرز از زحمات فرماندار قدردانی کرد

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۱۶۴

فرمانداری اشتهارد با کمترین پرسنل، رتبه برتر شهرستان‌های استان البرز را با بیشترین درصد رشد ارزیابی عملکرد در سال 97 از آن خود کرد.

به گزارش ایلنا، محمد کردی از کسب رتبه دوم فرمانداری اشتهارد در بین شهرستانهای استان البرز در ارزیابی عملکرد سال 97 خبر داد.

فرماندار اشتهارد در این ارتباط افزود: بر اساس ارزیابی شاخص های اختصاصی فرمانداری‌ها در سال 97 توسط وزارت کشور، فرمانداری اشتهارد حائز رتبه دوم استان البرز شد.

وی از ارتقاء 4 رتبه ای ارزیابی عملکرد در سال 97 با درصد رشد مثبت 34/5 درصد که بالاترین درصد رشد در بین شهرستانهای استان نسبت به سال گذشته است، خبر داد.

وی تصریح کرد: این موفقیت درحالی بدست آمد که فرمانداری شهرستان اشتهارد دارای کمترین پرسنل در بین فرمانداری های استان بوده است. 

کردی گفت: ارتقاء امنیت داخلی، توسعه مشارکت و نشاط سیاسی، هماهنگی و امور اجتماعی و فرهنگی، توسعه شهری و روستایی، مدیریت بحران، هماهنگی امور اقتصادی صیانت از حقوق شهروندی، ارتقاء سلامت نظام اداری از جمله محورهای این انتخاب بود که توسط مرکز مدیریت و عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور اعلام شده است.

فرماندار شهرستان اشتهارد افزود: رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور از استاندار البرز درخواست کرد که فرمانداری‌های برتر استان را در جشنواره شهید رجایی استان به نحوه شایسته مورد تقدیر قرار دهد.

فرماندار اشتهارد ضمن قدردانی از همه دستگاههای اجرایی شهرستان، کسب این موفقیت را مرهون همدلی و همراهی مردم شهید پرور، مومن و باصفای اشتهارد بیان کرد.

در این راستا عزیزاله شهبازی، استاندار البرز از زحمات فرماندار شهرستان اشتهارد و اعضای شورای تامین شهرستان، تقدیر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز