خبرگزاری کار ایران

در جلسه ستاد اربعین مطرح شد؛

برنامه ریزی لازم برای خدمت‌رسانی شایسته به زائران خارجی در سفر اربعین

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۹۵۹

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای سفر اربعین، گفت: برنامه ریزی شده است که اتفاقات سال گذشته در مورد زائرین خارجی تکرار نشود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمد صادق براتی در جلسه ستاد اربعین استان اظهار کرد: سال گذشته به دلیل حضور گسترده اتباع خارجی در مرزهای دوغارون و میرجاوه، پذیرایی خوبی از زائران خارجی انجام نگرفت. 

وی افزود: خوشبختانه جلسه خوبی هفته گذشته در ستاد مرکزی اربعین با نماینده وزارت خارجه برگزار شد که امیدواریم با اجرایی شدن مصوبات آن، امسال بتوانیم به نحو مطلوب و شایسته ای از زائران خارجی پذیرایی کنیم.

وی افزود: بر اساس مصوبه جلسه ستاد اربعین، وسایل نقلیه حامل زائرین پاکستانی با اسکورت از مسیرهای مشخص شده تردد خواهند کرد تا برخی از مشکلات سال گذشته از جمله عدم هماهنگی ها را شاهد نباشیم.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی ادامه داد: در استان برای زائران پاکستانی به ویژه کسانی که وضعیت مالی مناسبی ندارند، امکانات و تسهیلات ویژه ای درنظر گرفته شده است.

براتی در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با خروج تجهیزات موکب ها و وسایل نقلیه از مرز خاطرنشان کرد: لیستی از این وسایل  باید به گمرک استان اعلام شود اما تاکنون شهرداری لیست خود را به مراجع ذی ربط ارائه کرده است.

وی بیان کرد: بر اساس اعلام ستاد مرکزی اربعین، تجهیزات مواکب و وسایل نقلیه از خراسان رضوی همانند سنوات گذشته از مرز مهران و شلمچه خارج خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز