خبرگزاری کار ایران

منصوری خبرداد:

مرکز طراحی کفش تبریز راه اندازی می‌شود/ واگذاری تسهیلات ویژه برای فعالان صنعت کفش تبریز

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۸۷۵

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از آمادگی کامل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور راه اندازی مرکز طراحی کفش تبریز خبر داد.

به گزارش ایلنا، عیسی منصوری صبح امروز در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال و شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با حضور “مسعود پزشکیان” نائب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: به منظور حمایت از صنعت کفش تبریز برای راه اندازی ناحیه صنعتی ویژه این صنعت وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی از محل خاصی برای ۱۰۰ واحد تسهیلات مدنظر قرار داده است که امیدواریم تا پایان سال پرداخت شود.

وی ادامه داد: در خصوص توسعه صنعت کفش تبریز مشکل راه اندازی ناحیه یا شهرک صنعتی نیست بلکه باید برنامه ریزی و سیاست های مدنظر در زنجیره تولید و فروش مدنظر قرار گیرد.

منصوری ابراز امیدواری کرد با راه اندازی مرکز طراحی کفش تبریز و ناحیه صنعتی اختصاصی کفش زنجیره ارزش و لایه‌های توسعه‌ای در برنامه ریزی ها مد نظر قرار گیرد.

وی در ادامه از عدم تشکیل جلسات کارگروه اشتغال در آذربایجان شرقی انتقاد کرد و افزود: صراحتا عرض می کنم تا زمانی که جلسات کارگروه اشتغال در استان به صورت مرتب برگزار نشود انتظار حمایت از سوی ستاد نداشته باشید چرا که بر اساس قانون تصمیمات کارگروه اشتغال قابلیت عملیاتی شدن دارند.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه وام و تسهیلات بانکی گره گشای معضل بیکاری در کشور نیست افزود: آنچه که در کشور اشتغال ایجاد می کند موضوع سیاست ها و برنامه ریزی های دقیق و منطقی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز