خبرگزاری کار ایران

خانپور مطرح کرد:

بازگشت 65 واحد صنعتی راکد به چرخه تولید در شهرک‌های صنعتی استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۷۷۴

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: از ابتدای سال گذشته با شناسایی بالغ بر 230 واحد تولیدی راکد و نیمه‌فعال 65 واحد صنعتی مجددا راه‌اندازی شدند و به چرخه تولید و فعالیت اقتصادی بازگشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حمیدرضا خانپور با اعلام این مطلب افزود: از ابتدای سال گذشته تاکنون 65 واحد تولیدی و صنعتی راکد و تعطیل شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان با مشکلاتی چون کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش، نداشتن بازار فروش، مشکلات خرید مواد اولیه، نوسازی و بازسازی تجهیزات و اختلاف شرکاء که مستعد راه اندازی مجدد بودند شناسایی شدند و با مشاوره کارشناسان عارضه یابی، همکاری بانک‌های عامل و دستگاه‌های خدمت رسان به چرخه تولید بازگشتند.

وی محصولات این واحد‌های تولیدی را شامل دندان های مصنوعی کامل، خوراک آماده دام، سیم و مفتول فولادی، انواع کابل و سیم برق، بسته بندی گوشت، سیلیکاژل، اکسید مولبیدن، آب آشامیدنی، آب ژاول، کنسرو سبزیجات، افزودینهای مواد غذایی، انواع شیرین کننده جایگزین شکر، پری پت، کندانسور هیتر، ورق روی، دستمال کاغذی، انواع کابینت فلزی، لبنات و شمش فولاد ساده کربنی برشمرد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان میزان اشتغال این واحدهای تولیدی احیا شده را 355 نفر عنوان کرد.

خانپور گفت: هم‌اکنون یک هزار و 470 قرارداد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان با متقاضیان سرمایه‌گذاری منعقدشده است که از این تعداد 910 واحد تولیدی با اشتغال 26 هزار 350 نفر و سرمایه‌گذاری بیش از 25 هزار میلیارد ریال پروانه بهره‌برداری دریافت کردند. قزوین دارای بیست شهرک و ناحیه صنعتی دولتی و خصوصی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز