خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس فتا یزد خبر داد:

دوستی اینستاگرامی در یزد منجر به اخاذی شد/ دستگیری متهم پس از 4 ساعت

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۲۶۵

رئیس پلیس فتا یزد گفت: دوستی اینستاگرامی در یزد با تهدید به عنوان انتشار عکس‌های مراسم جشن تولد منجر به اخاذی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ ابوطالبی اظهار داشت: در پی شکایت خانمی 21 ساله مبنی بر تهدید و اخاذی با عنوان انتشارعکس‌های مراسم جشن تولد توسط فردی ناشناس، بررسی موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: این زن جوان در مرحله تحقیقات اظهار داشت مدتی پیش با شخصی در فضای مجازی به نام "پریسا" دانشجوی ترم سوم پرستاری آشنا شدم و با گذشت زمان و گفتگو از من درخواست دوستی کرد و من هم پذیرفتم.

رئیس پلیس فتا یزد اضافه کرد: موضوع اینطور پیش رفته که زن جوان چند روز بعد از دوستی، عکس کیک تولد 21 سالگی خود را بارگزاری کرده و فرد مذبور به نام پریسا از طریق چت تبریک گفته و از او عکس های بیشتری از مراسم تولد خواسته و دریافت کرده است.

وی بیان داشت: شاکی روز بعد با در خواست وجه نقد به مبلغ 600 هزار تومان از متهم مواجه می شود که وی به دلیل عدم شناخت کافی مخالفت می کند.

ابوطالبی اضافه کرد: متهم نیز با بارگزاری عکس های مراسم جشن تولد بر روی پروفایل شبکه های اجتماعی خود سعی بر فشار و ترس به شاکیه را دارد و به او مهلت یک روزه می دهد که چنانچه پولی را که خواسته است واریز نکند اقدام به انتشار عکس ها در اینستاگرام خواهد کرد.

رئیس پلیس فتا عنوان کرد: با بررسی های فنی و شیوه و شگرد های پلیسی، متهم در مدت زمان 4 ساعت شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

وی افزود: پس از بررسی گوشی تلفن همراه و حساب های بانکی وی مشخص شد که به همین روش از سه خانم دیگر نیزاخاذی کرده که آنها از ترس آبرو اقدام به شکایت نکرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز