خبرگزاری کار ایران

فرماندار لامرد اعلام کرد:

255 میلیارد و 860 میلیون ریال اعتبارات لامرد در سال جاری/ افزایش 19 درصدی اعتبارات نفت و گاز شهرستان

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۲۰۵

فرماندار لامرد، اعتبارات سه درصد نفت و گاز و استانی شهرستان لامرد در سال جاری را 255 میلیارد و 860 میلیون ریال اعلام کرد.

حسین شبانی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایلنا از رشد 19 درصدی اعتبارات نفت و گاز شهرستان لامرد نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: اعتبارات سه درصد نفت و گاز شهرستان لامرد در سال گذشته 191 میلیارد و 270 میلیون ریال بود که در سال جاری با رشد 19 و یک‌دهم درصد به 227 میلیارد و 880 میلیون ریال رسیده است.

وی در ادامه با اشاره به سهم شهرستان لامرد از اعتبارات استانی اظهار کرد: علاوه بر اعتبار سه درصد نفت و گاز نیز 27 میلیارد و 980 میلیون ریال سهم شهرستان لامرد از اعتبارات استانی است.

فرماندار لامرد از مدیران شهرستان خواست تا ضمن جذب اعتبارات سال‌جاری، بر تکمیل پروژه‌ها نظارت دقیق داشته باشند.

شبانی‌نژاد با اشاره به وضعیت رو به رشد شهرستان لامرد گفت:اعتبارات شهرستان لامرد علیرغم شرایط اقتصادی کشور و فشارهای دشمنان با رشد همراه بوده است و پروژه‌های مهم و تاثیرگذاری در سال گذشته با نظارت مدیران در بخش های مختلف به بهره برداری رسید.

وی با تاکید بر اینکه تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت برنامه مدیران اجرایی شهرستان قرار گیرد، افزود: امسال هیچ پروژه‌ای با کد جدید آغاز نخواهد شد و اعتبارات به پروژه‌های نیمه تمام اختصاص می‌یابد که پیشرفت 70 درصدی دارند و بر همین مبنا، رئیس دستگاه‌های اجرایی شهرستان در سال جاری؛ پروژه های قابل افتتاح در امسال که نیاز به اعتبار دارند را با امضاء موافقت نامه درون شهرستانی به فرمانداری اعلام می‌کنند تا این پروژه ها در اولویت کمیته برنامه ریزی شهرستان قرار گیرند.

فرماندار لامرد گفت: این موافقت نامه سبب می‌شود تا مدیران اجرایی شهرستان متعهد شوند که پروژه‌های اعلام شده را هرچه سریعتر پیگیری و تکمیل کنند تا مردم از آن پروژه ها بهره مند شوند.

وی افزود: فرمانداری با قدرت تمام برای احقاق حقوق مردم شهرستان در کنار مدیران اجرایی خواهد بود و اگر مسئولان متوجه شدند مدیرکل استانی می‌خواهد اعتبارات شهرستان را در جای دیگر هزینه کند به فرمانداری شهرستان اطلاع دهند تا پیگیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز