خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای اداری آبیک مطرح شد؛

گلایه معاون استاندار قزوین از بی‌ثباتی مدیریت شهری در آبیک/ دامن زدن مسئولان به اختلافات راه رفتن روی اعصاب مردم است

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۱۸۲

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: دامن زدن مسئولان به اختلافات یعنی روی اعصاب مردم راه رفتن است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، منوچهر حبیبی در جلسه شورای اداری شهرستان آبیک ضمن گلایه از شورای شهر آبیک مبنی بر تغییر چند شهردار اظهار کرد: شورای شهر نباید مدیریت شهری متزلزل کند چرا که شهر بی‌ثبات شده و مردم هم دارند ضرر می‌کنند.

وی افزود: شورای شهر باید به ثبات مدیریت شهری اعتقاد داشته باشد که لازم است هر چه سریع‌تر نسبت به انتخاب شهردار اقدام کنند و شهر را از بی‌ثباتی خارج کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین ادامه داد: با توجه به منابع مالی بسیار محدود مشکلات شهرستان آبیک باید اولویت‌بندی شود که پروژه طرح آبرسانی از سد طالقان از پروژه‌های بزرگ محسوبی می‌شود و در سفراخیر وزیر نیرو به استان قزوین در خصوص این پروژه بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت.

آبرسانی از سد طالقان به آبیک

حبیبی اضافه کرد: در نشست با وزیر مطرح شده اگر قرار است طرح ابرسانی از سد طالقان به استان قزوین در سه یا چهار فاز اجرایی شود نخستین فاز مربوط به شهر آبیک است و مردم این شهر بهره‌مند می‌شوند که در زمان کمتر و کمترین هزینه انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: قول آبرسانی نخست به شهر آبیک از سوی وزیر نیرو داده شده و تا هشت روز آینده در خدمت وزیر نیرو خواهیم رفت تا این موضوع مصوب شود.

این مسئول تصریح کرد: پیگیری مشکلات شهرستان آبیک از جمله بهبود وضعیت مراکز درمانی با توجه به وجود اتوبان و پرجمعیت بودن و موضوع آبرسانی از سد طالقان باید به طور هفتگی در دستور کار مسئولان قرار گیرد تا زودتر به نتیجه برسد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین افزود: برای حل مشکل واحدهای کشاورزی و صنعتی و تولید شهرستان آبیک نیاز به حمایت ویژه‌تر و جدی‌تر است و باید اولویت مسئولان استانی و شهرستانی قرار گیرد.

حبیبی تداوم انقلاب اسلامی را مستلزم وحدت، اتحاد، انسجام و همدلی بین مسئولان ذکر کرد وادامه داد: اختلاف سلیقه در هر جامعه‌ای وجود دارد و موجب رشد و تکاپو و سبقت گرفتن از هم می‌شود اما نباید به مردم کشیده شود.

مسئولان بر طبل وحدت بکوبند

وی اضافه کرد: مسئولان در هر جایگاهی که هستند و تریبونی که دارند باید بر طبل وحدت بکوبند چرا که تخریب و سیاه‌نمایی هنر نیست و آب در آسیاب دشمن ریختن است؛ هنر این است که با بیان و عمل و قلم ضمن دعوت همگان به وحدت، در راستای انسجام گام برداشته و انقلاب را یک گام به اهدافش نزدیکتر کنیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: دامن زدن مسئولان به اختلافات یعنی روی اعصاب مردم راه رفتن است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین اذعان کرد: با توجه به دوم اسفند ماه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مسئولان زیر ذره‌بین قرار دارند ورصد می‌شوند و باید از حرکات جانبدارانه به طور جدی پرهیز کنند و اصل بی‌طرفی را در محیط کار و رفتارهای خود ساری و جاری کند.

حبیبی افزود: کاندیداها و داوطلبان انتخابات مجلس شوری اسلامی نباید کاری کنند که به منافع ملی آسیب برسد و رقابت سالم را باید با اخلاق سیاسی به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز