خبرگزاری کار ایران

وزیر نیرو در قزوین بیان کرد؛

سایه خشکسالی‌های ادامه‌دار بر سر کشور/ احیای انرژی‌های تجدیدپذیر در اولویت وزارت نیرو است

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۴۸۳

وزیر نیرو حفظ و احیای انرژی‌های تجدید پذیر را به عنوان مهم‌ترین اولویت دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت نیرو بیان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، رضا اردکانیان امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل قدیم و جدید شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین با تاکید بر خدمت‌‎رسانه بی‌وقفه به مردم اظهار کرد: تمام مسئولان استانی باید در برابر کمیت و کیفیت خدماتی که  به مردم ارائه می‌دهند، مسئول بوده و پاسخگو باشند.

وی حفظ و احیای انرژی‌های تجدید پذیر را  به عنوان مهم‌ترین اولویت دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت نیرو ذکر کرد و افزود: تمام مدیران وزارت‌خانه باید به اهمیت حفظ منابع آبی در کشور آگاه باشند.

وزیر نیرو قبول مسئولیت را مستلزم وجود اختیارات قانونی دانست و تصریح کرد: بین مسئولیت و اختیارات قانونی همیشه باید یک رابطه مناسبی شکل بگیرد تا سبب اختلال در کل سیستم نشود.

اردکانیان افزود: در برابر قانون، نمایندگان مردم و افکار عمومی مسئول عملکرد مدیران در استان‌ها هستم و این حساسیت باید در انتخاب و فراخوان‌های مربوط به تعیین مدیران مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به فراخوان عمومی ۵۴ پست مدیریتی در وزارت‌خانه و دستگاه‌های مربوطه کشور ادامه داد: به تازگی پست معاونت وزارت نیرو را نیز به فراخوان عمومی گذاشتیم که می‎طلبد افراد شایسته و لایق در این رابطه به کار گرفته شوند.

این مقام مسئول اضافه کرد: مسئولان متولی آب باید با همکاری دستگاه قضایی و مسئولان به حفظ حقوق عامه پرداخته و نقش مهمی را در این زمینه ایفا کنند.

وزیر نیرو با بیان اینکه کشور با خشکسالی‌های ادامه‌دار مواجه است، اذعان کرد: با داشتن منابع انسانی تجدیدپذیر همواره باید از توانمندی‌های لازم برای مدیریت منابع آب بهره گیریم.

در این مراسم، یدالله ملکی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت آب منطقه‌ای قزوین معرفی و از خدمات حمید پویا مدیرعامل پیشین این شرکت تجلیل شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز