خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد:

کشف 10 باند بزرگ توزیع موادمخدر در البرز/ دستگیری 222 قاچاقچی در استان

asdasd
کد خبر : ۷۷۷۹۳۹

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به کشف حدود 5 هزار کیلوگرم مواد مخدر در البرز، گفت: طی سال جاری 222 قاچاقچی دستگیر و 10 باند بزرگ توزیع مواد مخدر متلاشی و 82 دستگاه خودروی سبک و سنگین از آنها کشف شده است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علی عسگری با عنوان اینکه طی سال جاری حدود 5 هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان البرز کشف شده است، گفت: از مجموع موادمخدر کشف شده 2 هزار و 650 کیلوگرم تریاک، 790 کیلوگرم حشیش، 37 کیلوگرم مرفین، 166 کیلوگرم هروئین، 20 کیلوگرم شیشه و بقیه سایر مواد مخدر بوده است.

وی اضافه کرد: در سه ماه گذشته 222 قاچاقچی دستگیر و 10 باند بزرگ توزیع موادمخدر متلاشی و 82 دستگاه خودروی سبک و سنگین از آنها کشف شده است.

سرهنگ عسکری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 860 توزیع کننده و 2 هزار و 900 نفر نگهدارنده مواد مخدر نیز دستگیر شده اند.

وی خاطر نشان کرد: با اجرای طرح های پاکسازی، 2 هزار و 598 معتاد متجاهر جمع آوری شده اند که یک هزار نفر از آنها در کمپ ماده 16 نگهداری می شوند.

این مقام انتظامی یادآور شد: اکنون 368 واحد صنفی عطاری درشهرستان کرج فعال است که حدود 100 واحد آن دارای مجوز و بقیه بدون مجوز ویا صدد دریافت مجوز هستند.

وی گفت: روز گذشته در قالب یک طرح ضربتی از 15 عطاری بازدید که 2 واحد صنفی به دلیل مشاهده تخلف پلمب شد.

سرهنگ عسگری در ادامه با اشاره به یکی از عملیات های کشف مواد مخدر، گفت: در پی اعلام پلیس مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختیاری مبنی بر اینکه باندی حرفه ای در محدوده کمالشهر کرج در امر تهیه و توزیع گسترده مواد مخدر فعالیت دارند موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در ادامه ماموران با اطمینان از صحت موضوع بلافاصله به مخفیگاه متهمان اعزام و با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهمان دستگیر و به پلیس مبارزه با مواد مخدر منتقل شدند.

سرهنگ عسکری ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار 110 کیلو موادمخدر تریاک با لفافه که به صورت ماهرانه ای جاساز شده بود، کشف شد.

وی افزود: در این رابطه 3 نفر دستگیر و یک دستگاه خودروی سواری از متهمان کشف شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز