خبرگزاری کار ایران

فرماندار بردسکن:

شرایط فعلی بیمارستان ولی عصر بردسکن نیاز به بازنگری دارد

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۸۸۲

فرماندار بردسکن گفت: شرایط فعلی بیمارستان ولی عصر بردسکن نیاز به یک بازنگری در خدمت رسانی مطلوب تر به مردم دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بردسکن، مجتبی شاکری در بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان ولی عصر این شهرستان به همراه رئیس بیمارستان، مدیرعامل مجمع خیرین سلامت و مشاور زنان و خانواده  فرمانداری شهرستان افزود: حقیقتا اجرای طرح تحول نظام سلامت در دولت یازدهم و دوازدهم یک عدالت را در حوزه سلامت بوجود آورد و مردم از طعم شیرین خدمت در حوزه بهداشت و درمان بهره مند شدند.

وی از کمک خیران در حوزه سلامت تقدیر کرد و گفت: خیران بردسکن در همه حوزه ها پیشگام هستند و مجمع خیرین سلامت در کنار دولت توانسته بازوان توانمندی در حوزه بهداشت و درمان باشد و گام‌های بزرگی را در ارائه خدمات مطلوبتر به مردم منطقه بردارد.

فرماندار بردسکن عنوان کرد: افزایش رضایت مندی مردم  باید سرلوحه کار متولیان حوزه سلامت باشد و ما همچنان نیازمند کمک خیران هستیم.

شاکری با توجه به شرایط  اقتصادی کشور گفت:در چنین شرایطی مدیران باید با همان روحیه جهادی دوران 8 سال دفاع مقدس کار و تلاش کنند و با سعه صدر پاسخ گوی  مطالبات مردم باشند. 

وی عملکرد و شرایط بیمارستان بردسکن را علی رغم همه مشکلات و تجهیزات مطلوب ارزیابی کرد و گفت:در نحوه خدمت رسانی مطلوب تر به بیماران نیاز به بازنگری دارد و باید سلامت مردم اولویت کار ما باشد.

وی اختصاص دادن بخشی از هزینه های ختم افراد متوفی را به حوزه سلامت کار بسیار ارزشمندی دانست و گفت: امروز مجمع خیرین سلامت توانسته اعتماد مردم را نسبت به مجمع جلب کند و امید است با  کمک خیران بتوانیم با توجه به قدمت بیش از 30 سال بیمارستان ولی عصر  عملیات اجرایی بیمارستان جدید 170 تختخوابی  این شهرستان را  آغاز کنیم.

فرماندار بردسکن عنوان کرد:ظرفیت بیمارستان ولی عصر بردسکن طبق چارت سازمانی56 تختخوابی و با پی گیری های انجام شده به 96 تختخوابی ارتقاء پیدا کرده است ولی درحال حاضر  110 تخت فعال دارد که پاسخ گوی  نیاز بیماران نیست.

وی افزود: مجوز ساخت بیمارستان 170 تختخوابی بردسکن از وزارت بهداشت اخذ شده است و زمین آن در مکان بیمارستان فعلی بردسکن جانمایی شده است.

وی اظهارامیدواری کرد: با کمک خیران بتوانیم 40 درصد هزینه های ساخت آن را انجام دهیم و مابقی آن از محل اعتبارات دولتی تامین اعتبار خواهد شد.

وی احداث بیمارستان جدید را در بردسکن با توجه به موقعیت راههای مواصلاتی و  وقوع تصادفات  ضروری دانست که می طلبد با کمک نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و حمایت مسئولان دانشگاه علوم پزشکی این مهم هرچه سریعتر جنبه اجرایی به خود پیدا کند.  

مهدی عاقلتر رئیس بیمارستان ولی عصر بردسکن گزارشی از وضعیت بیمارستان را در حوزه های مختلف ارائه داد و گفت:بیمارستان ولی عصر بردسکن در اکثر رشته ها دارای دو متخصص است و فقط در حوزه زنان و زایمان و بهیوشی تک متخصص  هستیم.

وی همچنین  گفت: پیگیر این هستیم که متخصص مغز و اعصاب نیز جذب شهرستان کنیم. 

عاقلتر از کمک مجمع خیرین سلامت و حمایت های همه جانبه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی در تکمیل ساختمان بخش های اطفال ، سی سی یو و دیالیز تقدیر کرد و گفت:به دنبال احداث بخش آی سی یو هستیم که امید است ظرف 4 ماه آینده این مهم تحقق پیدا کند.

وی مهم ترین چالش را در حوزه بیمارستان پرداخت نکردن کارانه پزشکان بیان کرد و گفت:از بهمن ماه 96 تاکنون کارانه پزشکان پرداخت نشده است و پزشکان رغبتی به فعالیت در بیمارستان ها ندارند.

بیمارستان ولی عصر بردسکن از یک قدمت  بیش از 30 سال برخوردار است و با توجه به جمعیت 80 هزار نفری بردسکن و قرار گرفتن آن در کریدور جنوب به شمال ضرورت دارد بیمارستان جدید بردسکن هرچه سریعتر عملیات اجرایی آن شروع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز