خبرگزاری کار ایران

انتقال پسماندهای روستاهای بخش مرکزی آبیک به سایت بازیافت محمدآباد

asdasd
کد خبر : ۷۶۹۹۳۵

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار شهرستان آبیک گفت: پسماندهای روستاهای بخش مرکزی شهرستان آبیک لازم است به سایت بازیافت زباله محمدآباد انتقال یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سیروس رجبی در جلسه هماهنگی اجرای برنامه‌های محیط زیست شهرستان آبیک به مناسبت هفته محیط زیست اظهار کرد: نباید پسماندها در شهرستان آبیک در جایگاه‌های زباله تخلیه شود این در حالی است که در جایگاه‌های زباله بخش مرکزی و شهر آبیک، تخلیه زباله صورت می‌گیرد.

وی انتقال زباله از روستاهای بخش مرکزی شهرستان آبیک به سایت بازیافت زباله محمدآباد را ضروری دانست و افزود: هیچ توجیهی در این زمینه وجود ندارد و دهیاران بخش مرکزی باید با گرفتن پیمانکار نسبت به این مهم اقدام کنند.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: در بخش بشاریات که دارای 32 روستا است، تمام زباله روستاها هفته‌ای دو مرتبه به سایت بازیافت زباله محمدآباد منتقل می‌شود که این مهم باید در بخش مرکزی شهرستان آبیک هم  اجرایی و محقق شود.

رجبی با بیان اینکه انسان با آب، خاک و هوا سر و کار دارد، اضافه کرد: شهرستان آبیک از همه طرف در محاصره آلاینده‌ها قرار دارد و کارخانه سیمان، وجود مجتمع‌های دامپروری و نیروگاه شهید رجایی در ایجاد آلودگی در این شهرستان تاثیرگذار هستند.

وی با اشاره به اجرای طرح پاکسازی شهرستان آبیک از وجود زباله‌ها به مناسبت هفته محیط زیست در روز جمعه 24 خرداد ماه متذکر شد: از دهیاران و شوراهای روستاهای شهرستان آبیک درخواست می‌شود در اجرای این طرح به مسئولان محیط زیست کمک کرده و مردم را در این طرح مشارکت دهند.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار شهرستان آبیک بر پوشاندن نخاله‌های بالای اتوبان از خاک نباتی و کاشت پوشش گیاهی از سوی مدیران معادن در شمال شهر آبیک تأکید و ادامه داد: برای اجرای طرح پاکسازی شهرستان آبیک از وجود زباله‌ها در روز جمعه 24 خرداد ماه، مدیران معادن باید تمام امکانات و ماشین‌آلات خود را برای جمع‌آوری زباله و انتقال به سایت بازیافت زباله محمدآباد در اختیار مسئولان قرار دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز