خبرگزاری کار ایران

در دیدار استاندار البرز با برخی از مسئولان رسانه‌های استان مطرح شد؛

تمام قد در خدمت فعالان عرصه اطلاع رسانی هستم/ مردم حق دارند از اخبار درست باخبر باشند

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۷۰۸

استاندار البرز در دفتر خود پذیرای مسئولان خبرگزاری های ایرنا، ایلنا، ایسنا و پانا در استان بود.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در دیدار با جمعی از فعالان عرصه رسانه، گوش شنوای مسائل، موضوعات و دغدغه‌های آنها بود.

استاندار البرز رسانه‌ها را به عنوان رکن چهارم دموکراسی، پل مستحکمی میان مردم و مسئولان دانست و گفت: به عنوان نماینده عالی دولت در استان البرز موظف به برنامه ریزی و سیاستگذاری برای امنیت، آرامش و رفاه جمعیت ۳ میلیون نفری استان هستم.

وی ادامه داد: از ابتدای مسئولیتم در البرز، دیدار چهره به چهره با مردم را جزو برنامه‌های اصلی خود دانسته و بر این باورم که می توان از این طریق با گرفتاری ها و مشکلات بطن جامعه آشنا شد و در راستای رفع آنها برنامه ریزی بهتری داشت.

شهبازی با اشاره به اینکه رسانه ها پل مستحکمی میان مردم و مسئولان هستند، گفت: رسالت رسانه اطلاع رسانی شفاف برای آگاهی مردم از اقدامات صورت گرفته است و از سوی دیگر باید مشکلات، موانع و نقدها را با دید حرفه ای و منصفانه و جدا از موضع گیری های منفعت طلبابه به گوش مسئولان برسانند.

وی با استقبال از این دیدار و حضور اصحاب رسانه در دفتر کارش، افزود: تمام قد از فعالان عرصه آگاهی بخشی حمایت می کنم و این دیدارها برای تحکیم ارتباط با رسانه به عنوان زبان گویای مردم، هر هفته ادامه خواهد داشت. 

استاندار البرز با بیان اینکه اکنون فضای همدلی، اتحاد و انسجام بین مجموعه مسئولان استان وجود دارد، اضافه کرد: در چنین شرایطی می توان برای رشد، عمران و آبادانی استان برنامه ریزی و اقدام کرد.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: رسانه نقش مهمی در افزایش مشارکت مردم در انتخابات دارد چرا که می توانند در ایجاد بستری مطلوب برای فعالیت تمامی کاندیداها از هر طیف و گرایشی در چارچوب قانون، یاری‌گر مسئولان باشند.

استاندار البرز در پایان گفت: مردم حق دارند از اخبار روزانه دولت و نظام به  درستی آگاه شوند و این وظیفه خطیر بر دوش رسانه ها است.

در این نشست مسئولان خبرگزاری های ایلنا، ایرنا، ایسنا و پانا در استان البرز حضور داشتند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز