خبرگزاری کار ایران

حسینی خبر داد:

توزیع هزار سبد غذایی بین نیازمندان و سیل زدگان بردسکن

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۵۸۰

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان بردسکن گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و با کمک خیرین و نیکوکاران و حامیان طرح اکرام تعداد هزار سبد غذایی بین نیازمندان و مناطق سیل زده شهرستان توزیع شد.

سید کاظم حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در بردسکن گفت: این تعداد سبد غذایی در هفته اطعام و اکرام ایتام توزیع شد  که ارزش آن بیش از 800 میلیون ریال است.

وی همچنین گفت: در لیالی قدر 3 پایگاه حامی یابی در محل امامزاده سید هاشم انابد، امامزاده سید طاهر حسینی و بوستان  شهدای گمنام و در شب شهادت مولای متقیان نیز 2 پایگاه در مشهد مقدس در میدان بیت المقدس برپا شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی بردسکن عنوان کرد: در شهرستان بردسکن بیش از 800 یتیم  و بیمار زمین گیر و صعب العلاج در طرح های محسنین، شفا و اکرام تحت حمایت این نهاد هستند که 800 حامی به لحاظ مادی و معنوی این افراد را مورد حمایت قرار می دهند. 

توزیع هزار سبد غذایی بین نیازمندان و سیل زدگان بردسکن

وی با اشاره به مشکلات معیشتی و درمانی خانواده ها گفت: هر حامی به طور میانگین بین 30 تا 50 هزار تومان هر ماه به این نهاد پرداخت می کنند که تنها بخشی از مشکلات این خانواده ها و ایتام را جوابگو است که می‌طلبد حمایت بیشتری از سوی خیرین و نیکوکاران صورت بگیرد.

حسینی  افزود: در پی وقوع سیل اخیر در شهرستان بردسکن  240 میلیون تومان  در قالب کالا شامل فرش ، موکت،  البسه، تلویزیون ، و سبد غذایی بین نیازمندان  گرفتار در سیل توزیع شد. 

وی به پهن کردن سفره توسط خیرین و حامیان طرح اکرام  برای خانواده های نیازمند در شب های ماه مبارک رمضان در سطح شهر و مراکز بخش های انابد و شهرآباد اشاره کرد و گفت: دراین راستان تعداد 800 نفر از  محرومین اطعام داده شدند.

گفتنی است 3 هزار و 283 خانواده با جمعیتی بالغ بر 7 هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) بردسکن هستند که 9 درصد جمعیت این شهرستان را  شامل می شوند و از خدمات کمیته امداد برخوردار هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز