خبرگزاری کار ایران

میرناصری خبر داد:

آغاز پرداخت تسهیلات مسکن در بافت فرسوده قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۲۱۴

مدیرعامل شرکت عمران و مسکن سازان قزوین از آغاز پرداخت تسهیلات جدید مسکن در بافت فرسوده استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط‌عمومی شرکت عمران و مسکن سازان قزوین، مهدیه سادات میرناصری تصریح کرد: متقاضیان استفاده از این تسهیلات و آگاهی از واقع شدن ملک خود در محدوده بافت فرسوده می‌توانند به شهرداری های مناطق خود مراجعه کنند.

به گفته وی، پس از انجام ثبت نام متقاضیان از سوی این شرکت، مالکان از طریق اداره کل راه و شهرسازی جهت دریافت تسهیلات به بانک مسکن معرفی می شوند.

میرناصری با اشاره به اینکه متقاضیان برای دوران مشارکت در ساخت 400 میلیون ریال تسهیلات با کارمزد 9 درصد دریافت خواهند کرد، یادآور شد: پس از پایان این دوره 50 درصد تسهیلات یاد شده قابل فروش به صورت اقساط بوده و انتقال آن به خریدار و یا استفاده کننندگان تسهیلات یاد شده با کارمزد 18 درصد محاسبه می شود.

این مسئول شهری با اشاره به معرفی 55 متقاضی برای احداث 231 واحد مسکونی در بافت فرسوده به بانک عامل طی سال گذشته، افزود: از این تعداد 49 متقاضی برای ساخت 184 واحد مسکونی موفق به عقد قرارداد شده و 73 میلیارد ریال تسهیلات نیز دریافت کردند.

به گفته وی، متقاضیان ساخت مسکن در بافت فرسوده برای اطلاع از شرایط و نحوه پرداخت تسهیلات می توانند به سایت اطلاع رسانی این شرکت به نشانی www.maskansazan_qazvin.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 33230014 سامانه اطلاع رسانی ما تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز