خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی لرستان خبر داد:

امدادگران مصدوم سانحه تصادف در پلدختر به تهران منتقل شدند

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۲۳۸

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان لرستان گفت: دو امدادگر مصدوم سانحه تصادف در شهرستان پلدختر به بیمارستان تهران منتقل شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسینعلی رفایی از انتقال دو مصدوم حادثه تصادف در پلدختر خبر داد و اظهار داشت: یک نفر از امدادگران اردبیلی که در سانحه تصادف مصدوم شد و در بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد بستری بود امروز به بیمارستان تهران منتقل شد.

وی در ادامه افزود: این مصدوم که از کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل بود به جهت شدت آسیب دیدگی با هماهنگی رئیس اورژانس کشور به وسیله یک فروند جت بالکن به بیمارستان تهران انتقال یافت.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان لرستان عنوان کرد: همچنین یکی دیگر از امدادگران که در پلدختر بر اثر سانحه تصادف در آی. سی. یو بیمارستان خرم‌آباد بستری بود به بیمارستان تهران منتقل شد. هر دو مصدوم به بیمارستان خاتم‌الانبیا انتقال یافتند.

بر اساس این گزارش در 28 فروردین ماه گذشته چهار نفر از نیروهای بنیاد مسکن اردبیل به عنوان استان معین در شهر معمولان در  راه بازگشت از روستا و در حین ماموریت دچار سانحه تصادف شدند که دو نفر از آنها جان خود را از دست داد و دو نفر دیگر مجروح شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز