خبرگزاری کار ایران

۸۰ تنیسور به نصف جهان سفر می‌کنند؛

اصفهان میزبان مسابقات بین‌المللی تنیس ITF juniors 2019

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۷۲۴

مدیر برگزاری تورنومنت بین المللی تنیس ITF juniors 2019(جام ولایت) گفت: در تورنومنت بین المللی تنیس ITF juniors 2019(جام ولایت) 80 تنیسور خارجی و داخلی در دور گروه دختران و پسران با یکدیرگر به رقابت می پردازند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، مسابقات بین المللی تنیس ITF juniors 2019 (جام ولایت) بازهم به میزبانی اصفهان با حضور 80 تنیسور خارجی و داخلی در دور رده دختران و پسران زیر 18 سال با حضور بیش از 10 کشور خارجی برگزار می شود. 

این دوره از مسابقات که از روز شنبه 31 فروردین کار خود را در باشگاه تنیس آپادانا آغاز می کند و تنیسورها برای کسب پوینت جهانی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

فرشید زیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اینکه تورنومنت بین المللی تنیس  ITF juniors 2019 (جام ولایت) برای چندمین بار به میزبانی اصفهان در ایران برگزار می شود، اظهار داشت: پرداختن به رقابت های بین المللی باعث ارتقای سطح ورزش در استان و همچنین کشور می شود و این زمینه را فراهم می کند تا با استفاده از زیرساختهای موجود به رشد و تقویت تنیس بپردازیم.

وی تصریح کرد: در این تورنومنت بیش از 80 تنیسور خارجی و داخلی در رده سنی زیر 18 سال با یکدیگر به رقابت می پردازند تا در نهایت نفرات و تیمهای برتر مسابقات در بخش انفرادی و دونفره مشخص شود. 

مدیر برگزاری این تورنمنت خاطرنشان کرد: این مسابقات جایزه نقدی ندارد و رقابتها صرفا برای بالا بردن پوینت جهانی تنیسور ها برگزار می شود. 

زیدی با اشاره به حضور تنیسورهای خارجی حاضر در مسابقات تصریح کرد: تا کنون تنیسورهایی از کشورهای روسیه، جمهوری چک، تونس، چین، کویت، ترکیه، هند، آلمان و... در این مسابقات اعلام حضور کرده اند.

وی متذکر شد: مسابقات از روز شنبه 31 فروردین مصادف با 20 April در جدول مقدماتی کار خود را آغاز می‌کند و از روز دوشنبه 2 اردیبهشت مصادف با 22 April وارد جدول اصلی رقابت‌ها شده و تا روز شنبه 7 اردیبهشت 1398 مصادف با 27 April 2019 ادامه دارد.

این دوره از مسابقات با سرداوری مسیح صلاح داور بین المللی نشان سفید کشورمان در دو بخش انفرادی (Singles)  و دو نفره (Doubles) با عنوان جام ولایت در ابعاد بن المللی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
داود شیخ جبلی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز