خبرگزاری کار ایران

در سال جاری صورت گرفت؛

اجرای 35 حکم قلع بنا در منطقه یک مشهد

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۴۱۷

شهردار منطقه یک مشهد از اجرای 35 حکم قلع بنا، طی سال جاری در منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، جواد اصغری بیان کرد: اجرای موارد قلع بنا به دلیل عدم رعایت ضوابط شهری و بی قانونی، موجب هدر رفتن سرمایه‌های ملی می‌شود.

وی با اشاره به قلع 35 بنا طی سال جاری در منطقه یک، اضافه کرد: به منظور پیشگیری از ساخت‌ و سازهای غیرمجاز که منجر به صدور رأی قلع بنا می‌شود باید فرهنگ‌سازی در جهت ضابطه‌مند شدن مردم صورت گیرد.

شهردار منطقه یک مشهد بر جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرقانونی و بدون‌مجوز تأکیدکرد و افزود: توجه به ساخت‌وسازهای اصولی و ضابطه‌مند بر اساس قوانین شهرسازی، همراه با حفظ کیفیت سیمای بصری شهر، این منطقه را بر آن داشته تا با قاطعیت بیشتر بر روند ساختمان‌سازی نظارت داشته و از تمامی توان قانونی برای تأمین امنیت و آسایش شهروندان استفاده کند.

اصغری شهرداری را برای تأمین ایمنی و حفظ حقوق شهروندان مسئول دانست و گفت: تخریب این بناها با هدف برخورد با ساخت وسازهای غیرمجاز، غیر اصولی و در جهت احقاق حقوق سایر شهروندان صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در صورت اطلاع از هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز شامل طبقه مازاد، پیشروی طولی، مزاحمت و مشرفیت، خلاف ضابطه تراکمی و غیره به صورت جدی و قاطعانه با متخلفان برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز