خبرگزاری کار ایران

سردار شریف در راهپیمایی ۲۲ بهمن قزوین:

آمریکا در 40 سال دشمنی علیه انقلاب ناکام مانده است/ ایجاد توان ویژه برای حفاظت از مرزهای کشور

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۶۱۳

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: امریکا انواع نقشه‌ها و توطئه‌ها را علیه انقلاب اسلامی بکار بسته است اما با عنایت الهی، هدایت هوشمندانه رهبری و ایستادگی مردم تاکنون نتیجه‌ای نگرفته و ناکام شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سردار رمضان شریف در جمع راهپیمایان قزوین در میدان شهدا اظهار کرد: امام احیا کننده فرهنگ اهل بیت و احکام نورانی قرآن کریم بود و با بنیانگذاری انقلاب توانست در مسیر احیا دین اسلام نیز حرکتی ماندگار را پایه گذاری کند.

وی افزود: چهل سال است انقلاب با همه دشمنی‌ها پوینده و بانشاط همچنان به مسیر خود ادامه می دهد و در چهل سالگی نیز با اقتدار و نشاط به پیش می‌رود.

سردار شریف بیان کرد: در بهمن ۵۷  اتفاقی رخ داد که هم شرق و هم غرب برای مقابله با انقلاب متحد بودند و در شرایطی که در آن زمان تقسیم کشورها بین آمریکا و شوروی هماهنگ شده بود و کشورهایی مانند آلمان، کره و یمن را دو قسمت کرده بودند و هر کدام بخشی را برای خود می دانستند اما در مورد ایران مخالف بودند و به کل آن طمع داشتند و دوست نداشتند انقلاب پیروز شود.

وی تصریح کرد: آمریکا انواع توطئه و نقشه ها را علیه انقلاب بکار بست تا نظام را ساقط کند و در این مسیر با ترور، جنگ داخلی، جنگ هشت ساله، تحریم و ایجاد مشکلات اقتصادی تلاش کرد تا به جمهوری اسلامی آسیب بزند اما به لطف الهی و هدایت رهبری و ایستادگی مردم نتیجه نگرفت.

ایران اسلامی در دفاع از کشور بیش از هر زمانی اقتدار دارد

سخنگوی سپاه پاسداران افزود: بدانید انقلاب اسلامی از هر زمانی قدرتمندتر و مهیاتر برای دفاع از جغرافیای کشور است و این یک واقعیت تجربه شده است که بعد از دفاع مقدس توان ویژه ای برای حفاظت از جغرافیا و مرزهای کشور ایجاد شده که در چهل سال گذشته بی نظیر است.

وی گفت: ایران اسلامی امروز در حوزه دفاعی و نظامی از قدرت بالایی برخوردار است و هر چند دشمن تلاش می کند با مشکلات اقتصادی مردم را ناراضی کند اما مردم فهیم و آگاه کشور با درک بالای خود دشمن را ناامید می کنند.

مدیرکل روابط‌عمومی سپاه پاسداران ادامه داد: امروز با هفت سال تلاش مجدانه پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس ساخته شد و از واردات بنزین بی نیاز شدیم و هیچ مانعی در برابر اراده مسلم فرزندان انقلاب نخواهد بود و این تحریم‌ها سکویی برای رسیدن به یک اقتصاد پایدار خواهد شد و به لطف الهی و با حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی از این موانع عبور کرده و به شکوفایی اقتصادی خواهیم رسید.

آمریکا در 40 سال دشمنی علیه انقلاب ناکام مانده است/ ایجاد توان ویژه برای حفاظت از مرزهای کشور

سردار شریف تصریح کرد: انقلاب با سه مولفه فرهنگ دینی و انقلابی، رهبری و اتکا به مردم بوقوع پیوسته و تا آموزه های دینی و قرآنی در کشور حاکم باشد هیچ کشوری قادر نخواهد بود به ما آسیب بزند.

وی یادآور شد: حضور مردم در صحنه رمز پیروزی و تداوم انقلاب است و ما با هدایت رهبری و حضور باشکوه و مستمر مردم همچنان با اقتدار پیش خواهیم رفت.

آمریکا در مقابله با ایران مستاصل است

سردار شریف گفت: امروز آمریکا آنقدر مستاصل شده که وزیر خارجه آمریکا از یک به ظاهر خبرنگار زن خودفروخته راهکار می خواهد تا با ایران چگونه برخورد کند و در این شرایط منافقین که دستشان به خون ۱۷ هزار شهید آلوده است به آمریکا مشاوره می‌دهند که چگونه در ایران توطه کند و این حرکت اوج استیصال آمریکا در مقابله با آرمان‌های انقلابی است.

وی ادامه داد: ببینید مشاوران کاخ سفید به عنوان اپوزیسیون چه کسانی هستند، یا منافقان تروریست یا خودفروختگان و از مردم رانده شدگان و یا سلطنت طلبان امروز به آمریکا راهکار می دهند. ‌

سخنگوی سپاه پاسداران یادآورشد: آمریکا بیش از هفت تریلیون دلار در عراق هزینه کرد تا در آنجا مستقر شود اما امروز مجبور است شبانه به عراق برود و بسرعت و مخفیانه خارج شود اما ایران اسلامی آنجا عزت دارد و این جایگاه عزتمندانه ایران اسلامی و ذلالت آمریکاست.

سردار شریف اضافه کرد: شما مستکبران داعش را خلق کردید تا کشورهای اسلامی را غارت کنید اما راه به جایی نبردید و شکست آمریکا در منطقه بر همگان آشکار شده است.

وی یادآورشد: با صراحت و اطلاعات دقیق می گویم تنها چیزی که باعث شد آمریکا از سوریه خارج شود فقط ناتوانی آنها در مقابله با مردم و رئیس جمهور سوریه بود و آنچه ادعا کرده بودند نتوانستند عمل کنند و سرخورده شدند.

مدیرکل روابط عمومی سپاه پاسداران افزود:ماآمریکا را در خلیج فارس آزموده ایم و صحنه دستگیری تفنگداران آمریکایی را با خفت و خواری تجربه کرده ایم و امروز مردم بدانند آمریکا کوچکترین توانی برای مقابله با ایران اسلامی ندارد.

وی اظهار کرد: اگر امریکا با جمهوری اسلامی درگیر شود سرنوشتی مانند رژبم بعثی در انتظارش خواهد بود.

در پایان این راهپیمایی قطعنامه راهپیمایان در هشت ماده قرائت و با تکبیر حاضران تایید شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز