خبرگزاری کار ایران

شفقی مطرح کرد:

۵۵ روستا در محور جاده کرج - چالوس گازرسانی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۷۰۲

معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: در جریان عملیات عمرانی گازرسانی محور چالوس در بالای سد ۴۰ روستا و در پایین سد ۱۵ روستا از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

به گزارش ایلنا، سیروس شفقی با بیان اینکه گاز رسانی به محور چالوس در دو بخش بالای دست و پایین سد در حال پیگیری است، گفت: خط انتقالی گاز از طالقان به گراب و گچسر در بخش بالای سد، با اعتباری بالغ بر ۲۶  میلیارد تومان در دست توسعه قرار دارد و پیمانکار خط گراب تا گچسر نیز جذب شده و بزودی در شرف شروع عملیات اجرایی است.

وی بیان کرد: گاز رسانی به ۱۵ روستای پایین دست کرج نیز در دستور کار قرار گرفته است و در مرحله جذب پیمانکار در بخش روستای کندر قرار داریم و مجوزهای کار نیز اخذ شده است.

فرماندار شهرستان کرج با بیان اینکه اعتباری بالغ بر 4 میلیاردتومان نیز برای تکمیل گاز رسانی روستاهای پایین دست جاده چالوس پیش بینی شده است، گفت: همکاری خوبی بین اداره کل راهداری – محیط زیست و منابع طبیعی و شرکت گاز برای حفاری 4 کیلومتر از مسیر حاشیه جاده برای شبکه گذاری لوله گاز وجود دارد و در مرحله تجدید مناقصه برای جذب پیمانکار و آغاز بکار عملیاتی عمرانی برای گاز رسانی به بخش کندر قرار داریم.

وی افزود: با گازرسانی کامل به روستاهای بالادست و پایین دست سد کرج، 55 روستا در محورجاده کرج - چالوس، برخوردار از نعمت گاز خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز