خبرگزاری کار ایران

به نفع مردم جنوب‌شرقی کشور انجام شد؛

حراج تندیس جمعیت هلال‌احمر البرز در چارچوب کمپین نذر آب

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۰۲۴

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان البرز از حراج نشان افتخار روابط عمومی برتر جمعیت هلال‌احمر استان البرز به نفع مردم جنوب‌شرقی کشور در چارچوب کمپین نذر آب خبر داد.

به گزارش ایلنا، ناصر چرخساز گفت: روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان البرز که در جشنواره روابط عمومی‌های برتر کشور حائز تندیس و رتبه برتر شد در چارچوب همراهی بیش از پیش این استان برای حمایت از پویش نذر آب با نیت یاری رساندن به مردم جنوب‌شرقی کشور، تندیس روابط عمومی برتر استان را به حراج گذاشت.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر البرز در این خصوص افزود: پس از سفر رئیس جمعیت به استان سیستان و بلوچستان و رویت مشکلات ناشی از خشکسالی و درمان این عزیزان، ریاست جمعیت دستور ویژه‌ای برای پیگیری و مطالبه‌گری در زمینه رفع نیازهای مردم خطه سیستان و بلوچستان و جنوب شرقی کشور صادر و جلسات متعددی برای بررسی و چگونگی ورود هلال احمر به این مسئله تشکیل داد و هلال احمر در سطح کشور با راه اندازی کمپین نذر آب به یاری مردم آسیب دیده از خشکسالی پرداخت.

وی تصریح کرد: در مواجه خشکسالی استان های جنوب شرقی کشور، البرز به عنوان استان پشتیبان تاکنون 28 هزار آب معدنی، 31هزار قوطی کنسرو، 5 تن برنج، 2 هزار بسته شکر، 3هزار بسته قند، 3 هزار بسته لوبیا چیتی، 3 هزار کیلو عدس و 500 بطری روغن مایع برای توزیع بین مردم استان های مواجه با کم آبی ارسال کرد. 

چرخساز افزود: نشان افتخار کسب رتبه برتر روابط عمومی هلال احمر استان البرز که با همت جوانان، داوطلبان و امدادگران این استان حاصل شده و برای این جمعیت ارزشمند است در راستای یاری مردم جنوب شرقی کشور به فروش می رسانیم لذا از خیرین و نیکوکاران درخواست می شود در این کار خیر بیش از پیش ما را همراهی نمایند. 

وی افزود: همشهریان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای حمایت از استان‌های جنوب‌شرقی به شماره حساب 66666 نزد بانک‌های ملت، کشاورزی، مهر ایران، رفاه، صادرات، دی، سپه، تجارت، پارسیان و پست بانک، واریز کنند و یا با حضور در محل استقرار پایگاه‌های جمعیت هلال احمر در سراسر استان و شعب تابعه کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را اهدا کنند. کد USSD*۷۳۳*۵۱۵۱# نیز راه ارتباطی دیگر این کمپین است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز