خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب خبرداد:

دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی در اسلام آبادغرب

asdasd
کد خبر : ۶۱۷۹۴۵

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ بهروز سرتیپ نیا اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر درگیری دسته جمعی در یکی از روستای شهرستان اسلام آبادغرب، بلافاصله ماموران جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند. 

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران درگیری خاتمه و با انجام تحقیقات مشخص شد 7 نفر از اهالی روستا بر سر اختلافات خانوادگی با یکدیگر درگیر و اقدام به زد و خورد کرده‌اند. 

سرهنگ سرتیپ نیا با بیان اینکه طرفین دعوا قبل از دستگیری فرار کردند، افزود: ماموران با اقدامات اطلاعاتی موفق شدند محل اختفای عاملان درگیری را شناسایی و در یک عملیاتی غافلگیرانه آنها را دستگیر کنند. 

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب با بیان اینکه برخورد با هنجار شکنان در اولویت کار پلیس قرار دارد، گفت: برای حفظ امنیت و آرامش جامعه از تمام توان خود استفاده خواهیم کرد. 

وی همچنین به شهروندان توصیه کرد تا خونسردی خود را حفظ و از ایجاد درگیری و زد و خورد خودداری کنند چرا که در نهایت باید در پاسگاه و محاکم قضایی پاسخگوی رفتار خود باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز