خبرگزاری کار ایران

حجم ویدیو: ۵.۰۰M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۲۵ دانلود ویدیو

مدیرکل بنیاد مسکن کرمان خبرداد:

آواربرداری 360 واحد مسکونی در کوهبنان/ مراجعه 987 نفر برای دریافت تسهیلات

کد خبر : ۵۸۸۳۱۴

مدیرکل بنیاد مسکن کرمان از آواربرداری 360 واحد مسکونی در کوهبنان کرمان خبرداد.

به گزارش ایلنا، علی اکبر سلطانی نژاد مدیرکل بنیاد مسکن کرمان اظهار داشت: تا آخرین خانه‌ای که نیاز باشد آوار برداری شوند، ماشین آلات در کوهبنان مستقر هستند و به صورت رایگان آوار برداری خواهند کرد و مردم نگران نباشند.
 
وی با اشاره به اینکه همه متقاضیانی که واحدمسکونی آنها در اثر زلزله خسارت دیده می‌توانند از تسهیلات و کمک بلاعوض استفاده کنند، افزود: تاکنون ۹۸۷ نفر از متقاضیان دریافت تسهیلات بازسازی واحد مسکونی خود به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کوهبنان مراجعه کرده و تشکیل پرونده داده‌اند.
 
سلطانی با اشاره به اینکه تاکنون با توجه به همکاری خوب بانک‌ها با مردم ۵۰۰ متقاضی با بانک قرارداد بسته‌اند، تصریح کرد: میزان وامی که دولت برای مناطق زلزله زده کوهبنان مصوب کرده ۴۰ میلیون در شهر با شش میلیون کمک بلاعوض و ۳۰ میلیون در روستا با پنج میلیون کمک بلاعوض است.
 
وی گفت: تاکنون ۳۰۰ اسکان موقت وارد شهرستان کوهبنان و توزیع شده است؛ همه متقاضیان که واحد مسکونی آنها در اثر زلزله خسارت دیده چه در ارزیابی‌ها کارشناسان احداثی نوع یک باشد یا نوع دو از تسهیلات و کمک بلاعوض تامین شده و بهرمند می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز