خبرگزاری کار ایران

خدمات رسانی به 4 هزار و 500 مسافر در راه مانده در البرز /امداد رسانی ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۵۸۷۵۳۶

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز، گفت: خدمات‌رسانی به 4 هزار و 500 نفر از در راه ماندگان ناشی از برف در حوزه استان البرز، انجام شده و این روند ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، ناصر چرخساز امروز طی بازدید از محورهای مواصلاتی استان و نحوه امدادرسانی در این محورها، گفت: در حال حاضر مجموعا 120 نفر از امدادگران هلال احمر البرز در قالب 25 تیم برای امدادرسانی به درراه ماندگان برف مشغول فعالیت هستند.

چرخساز گفت: 8 تیم در منطقه اتوبان تهران کرج، 3 تیم در محور اشتهارد، 2 تیم در محور کرج-طالقان، 3 تیم در محور نظرآباد، 3 تیم در فردیس و 4 تیم در محدوده ساوجبلاغ مشغول امدادرسانی هستند.

وی با عنوان اینکه 7 دستگاه خودرو کمک‌دار و 16 دستگاه آمبولانس نیز برای امدادرسانی مشغول فعالیت است، اعلام کرد: تاکنون به 4 هزار و 500 نفر از درراه ماندگان ناشی از برف در حوزه استان البرز با توزیع اقلام مورد نیاز امدادرسانی شده است.

وی افزود: مجموعا 52 نفر نیز اسکان اضطراری داده شده‌اند که 40 نفر از آنان در اشتهارد، 7 نفر در ساوجبلاغ و 5 نفر در طالقان بوده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته  12 مورد عملیات امدادی توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان انجام شده است که از مجموع این حوادث 6 مورد جاده ای، 3 مورد برف وکولاک، 2 مورد شهری و  1 حادثه کوهستانی بوده است.

چرخساز با اشاره به 7 نفر مصدوم، تصریح کرد: از این تعداد 4 نفر به بیمارستان انتقال داده شده و 3 نفر نیز سرپایی درمان شدند.

وی گفت : جمعیت هلال احمر استان البرز مانند دیگر دستگاه های خدمت رسان از ساعت اولیه شب گذشته در محورهای مواصلاتی مستقر وبه خودروهای مانده در راه امدادرسانی کردند.

وی اضافه کرد: همه پایگاه‌ها در تمامی شعب آمادگی کامل جهت اسکان اضطراری مسافران، در راه‌ماندگان را در محورهای مواصلاتی دارند و امدادگران در 16  پایگاه امداد و نجات بین شهری و مراکز شعب به ‌صورت شبانه روزی آماده باش کامل هستند.

چرخساز یادآور شد: شماره 112 به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به هموطنان در سطح استان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز