خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

توسعه نیروگاه‌ھای تولید پراکنده برق در چھارمحال وبختیاری با رویکرد اقتصاد مقاومتی

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۰۶۴

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان چھارمحال وبختیاری گفت: توسعه نیروگاه‌ھای تولید پراکنده در این استان با رویکرد اقتصاد مقاومتی انجام می‌شود.

مجید فرھزاد درگفت وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: سیاست‌ھای اقتصاد مقاومتی را در صنعت برق در محور عدالت بنیانی، مشارکت مردم و دانش بنیانی دنبال می کنیم. 

وی با اشاره به نقش صنعت برق در توسعه کشور و ارتباط آن با اقتصاد مقاومتی افزود: تامین برق مطمئن و پایدار برای تمامی مشترکین و متقاضیان و توسعه شبکه برق‌رسانی در ھمه مناطق استان حتی دورترین روستاھا، بیانگر اجرای محور عدالت بنیانی اقتصاد مقاومتی در این شرکت است. 

فرهزاد گفت: مشارکت مردم در اقتصاد صنعت برق دیگر رویکرد اقتصاد مقاومتی در این شرکت است که می‌توان با استفاده از نیروگاھای پراکنده (DGھاو نیروگاه ھای خورشیدی) که توسط مشترکین یا متقاضیان احداث شده و امکان مشارکت آنھا در تولید برق را فراھم می‌آورند.

وی در ادامه این موضوع گفت: کاھش تمرکز تولید برق در نیروگاه‌ھای بزرگ دولتی و کاھش تصدی گری‌ھای فعالیت‌ھای اجرایی در بخش دولتی و واگذاری آنھا به بخش خصوصی از مزایای اصلی این رویکرد است.

فرھزاد با اشاره به اینکه کاھش تلفات نمونه بارز محور دانش بنیانی در سطح شرکت برق است، گفت: 
استفاده از دانش و تکنولوژی‌ھای بروز و بومی در حوزه فعالیت‌ھای شرکت برق، برقراری ارتباط مستمر و مفید بین شرکت برق با دانشگاه و استفاده از پتانسیل افراد تحصیل کرده و دانشگاھی  در صنعت برق از مقوله‌ھای مھم این محور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز