خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

پیدا شدن آخرین مفقودی حادثه چال کندی غیرممکن است/ توقف جستجوها

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۳۵۳

مدیر روابط عمومی آتش نشانی شهرستان دزفول گفت: پیداشدن آخرین مفقودی حادثه چال کندی تقریبا غیرممکن است.

محمد قربان رمضان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در پی حادثه 29 تیرماه امسال اعضای گروه 19 نفری تور طبیعت گردی که از اهواز برای گردش به منطقه چال دره دزفول آمده بودند، هنگام شنا در رودخانه دز دچار حادثه شده و در جریان این حادثه 14 نفر توسط اهالی منطقه از مرگ نجات یافتند و 2 نفر در دقایق اولیه جان خود را از دست دادند.

قربان رمضان ادامه داد: در این حادثه 3 نفر از جمله تور لیدر گروه نیز مفقود شدند که تلاش برای یافتن آنها آغاز شد.

وی افزود: سرانجام بعد از 14 روز جنازه تور لیدر و پسر جوان پیدا شده و تنها جنازه مرد میانسال مفقود ماند و برای یافتنش گروه امداد آتش نشانی شهرستان دزفول و چند غواص به مدت 25 روز به دنبال این مفقودی در رودخانه جستجو کردند.

وی گفت: در حالی که جستجو برای یافتن مفقودان حوادث تنها تا 3 روز وظیفه این سازمان بود ولی این جستجوها تا 25 روز ادامه یافت که متاسفانه بی نتیجه ماند و سرانجام از طرف فرمانداری شهرستان دستور متوقف شدن جستجو صادر شد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرستان دزفول اظهار داشت: عمق آب در منطقه چال کندی دزفول بسیار زیاد است و جسد پسرجوانی نیز که یافت شد در عمق 8 متری بود و پیدا شدن آخرین مفقودی حادثه چال کندی تقریبا کار غیر ممکنی است.

معاون امداد و نجات هلال احمر خوزستان افزود: جستجوها تا یک ماه هر روز ادامه داشت اما هیچ ردی از تنها مفقوی حادثه پیدا نشد. در حال حاضر تیم امدادی مستقر در منطقه "علی کله" کار جستجو را انجام می دهد اما با توجه به گذشت 131 روز از حادثه به نظر نمی رسد جسد که در آب قرار دارد، سالم مانده باشد. البته ما جستجوی خود را در زمان های مختلف در منطقه انجام می دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز