خبرگزاری کار ایران

در حمایت از زلزله‌زدگان کرمانشاه؛

بازی دوستانه سردار بوکان با منتخب بازیکنان لیگ برتر برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۰۹۶

بازی خیرخواهانه تیم‌های «یاران» کردزبان و سردار بوکان که به نفع زلزله‌زدگان کرمانشاه برگزار شد، با نتیجه 2 بر یک به نفع سردار پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بوکان، با همت کانون پیشکسوتان فوتبال سنندج و بیژن ذوالفقارنسب، مرد اخلاق فوتبال ایران، تیم فوتبال سردار بوکان و منتخب بازیکنان کردزبان لیگ‌برتر و دسته یک کشور با نام تیم«یاران» در دیداری خیرخواهانه به نفع زلزله‌زدگان کرمانشاه در استادیوم خاتم‌الانبیا بوکان در حضور خیل عظیم تماشاگران بوکانی به مصاف هم رفتند که در پایان سردار بوکان با نتیجه 1-2 به برتری دست یافت.

در تیم «یاران» چهره‌های سرشناس فوتبال کشور همانند حسن روشن پیشکسوت تیم استقلال تهران، محمد پنجعلی کاپیتان سابق پرسپولیس، اسماعیل حلالی، حمید استیلی، محمد نصرتی ملی‌پوشان سابق فوتبال ایران، جلال مرادی داور سابق فوتبال کشور، مهدی کیانی کاپیتان تراکتورسازی تبریز، وریا غفوری بازیکن ملی‌پوش سنندجی استقلال تهران، امجد شکوه‌مقام بازیکن سرشناس سنندجی سیاه‌جامگان مشهد، رئوف زارعی بازیکن سنندجی سابق سایپا تهران و... با سرمربیگری بیژن ذوالفقارنسب و مربیگری رضا مجیدی حضور داشتند.

تماشاگران بوکانی برای دیدن این بازی خیرخواهانه که شامگاه دوشنبه پایان یافت، سنگ‌تمام گذاشتند و با استقبال خیلی خوب فضای جالبی را در استادیوم بوجود آوردند.

از حاشیه‌های این بازی، استقبال بیش از حد هواداران بوکانی برای عکس گرفتن با چهره‌های کردستانی سرشناس فوتبال کشور همانند دکتر ذوالفقارنسب، وریا غفوری و امجد شکوه‌مقام بود.

در این مسابقه تعدادی از پیشکسوتان فوتبال کردستان هم در جایگاه ویژه بازی را نگاه کردند.

بیژن ذوالفقارنسب در سخنانی در استادیوم خاتم‌الانبیا بوکان اظهار داشت: خیلی خوشحالم که مردم عزیز بوکان از این بازی خیرخواهانه استقبال خوبی کردند تا جامعه فوتبال توانسته باشد قدمی را برای کمک به هموطنان زلزله‌زده کرمانشاه بردارد و امیدوارم این کارهای انسان‌دوستانه ادامه داشته باشد.

گفتنی است؛ تمامی عواید فروش بلیط و کمک‌های این مسابقه به زلزله‌زدگان کرمانشاه اختصاص داده شد.

در پایان این بازی وریا غفوری بازیکن سنندجی تیم ملی فوتبال کشور پیراهن شماره 21 خود را در تیم ملی فوتبال ایران برای کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه به باشگاه فوتبال سردار بوکان تقدیم کرد تا در مزایده گذاشته شود و پول فروش آن را به زلزله زدگان اهدا کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز