خبرگزاری کار ایران

رونمایی از نماد موسسه کلبه مهربانی" در زنجان

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۲۳۶

رئیس هیأت مدیره مؤسسه خیریه کلبه مهربانی گفت: در جشنواره ملی آش زنجان ماهرو، عروسک مؤسسه خیریه "کلبۀ مهربانی" زنجان رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محسن اجلی امروز شنبه (11شهریور) در جمع خبرنگاران ،گفت: مؤسسه خیریه کلبه مهربانی کیا با توجه به شعار سال و تاکیدات مقام معظم رهبری در سال‌جاری رویکرد خود را بر ایجاد اشتغال برای جامعه هدف خود قرار داده است.

اجلی، با اشاره به اینکه در راستای ایجاد اشتغال برای جامعه هدف مؤسسه اقدام به طراحی عروسکی درقالب جاکلیدی کرده‌است، افزود: این عروسک نمادی از یک دختر ایرانی با پوشش محلی بومی - ایرانی است.

رئیس هیأت مدیره مؤسسه خیریه کلبه مهربانی‌در ادامه با بیان اینکه ماهرو، عروسک مؤسسه خیریه  "کلبۀ مهربانی" است، خاطر نشان کرد: این نماد با لباس بومی در جشنواره ملی آش زنجان رونمایی می‌شود.

اجلی همچنین با بیان اینکه برای نخستین بار است که در استان زنجان نماد یک مؤسسه خیریه با طراحی منحصر به فرد و کاملا ایرانی تولید می‌شود، عنوان کرد: این نماد به جمع «خاطرجمع باش کالای استاندارد ایرانی می‌خرم» می‌پیوندد.

وی،  با اشاره به اینکه ماهرو در جشنواره آش رونمایی می‌شود، افزود:این عروسک دارای شناسنامه‌است و توسط سیده شهرزاد شیوایی طراحی شده‌است.

رئیس هیأت مدیره مؤسسه خیریه کلبه مهربانی با اشاره به اینکه این عروسک برای ایجاد بستر اشتغال برای مددجویان و معلولان تولید می‌شود، خاطر نشان کرد: امید است شهروندان با خرید این کالا ما را در راستای حمایت از جامعه هدف مؤسسه یاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز