خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات نظارت بر انتخابات گیلان:

رسانه‌ها از التهاب و سیاه‌نمایی پرهیز کنند/ نگاه تمام دنیا به انتخابات ایران است

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۶۷۷

رئیس هیات نظارت بر انتخابات گیلان با تاکید بر اینکه رسانه‌ها از هرگونه التهاب و سیاه نمایی در زمان انتخابات پرهیز کنند، گفت: آرامش مطلوبی در هیات عالی نظارت وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، سید کاظم دلخوش ظهر امروز در همایش رسانه و انتخابات ضمن تقدیر از اصحاب جراید و رسانه ها در انعکاس اخبار انتخابات، به اقدامات انجام شده در هیات عالی نظارت استان از ابتدای شروع فعالیت تاکنون اشاره کرد و گفت: نظارت بر انتخابات  شوراهای اسلامی برعهده مجلس شورای اسلامی است.؛ تاکید ما بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری اجرای دقیق مر قانون است.

وی با تاکید بر اینکه همه باید تابع ولایت و رهبری باشیم و آرامش امروز کشور به دو عامل رهبریت دینی و حضور مردم وابسته است، گفت: این دوعامل مهم، مشروعیت نظام و انقلاب را تضمین می‌کند.

دلخوش با بیان اینکه همه اصحاب رسانه باید بدون هرگونه جانبداری سیاسی و قوم گرایی نسبت به انعکاس اخبار واقعی و کاهش تنش های سیاسی در این برهه حساس از انتخابات گام بردارند، اظهار داشت: نگاه تمام دنیا به انتخابات ایران اسلامی است بنابراین در راستای برگزاری انتخاباتی سالم با همکاری کلیه  دستگاه ها حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای حرکت کنیم.

دلخوش به انتشار اتفاقات رخ داده در هیات نظارت شهرستان رشت در فضای مجازی و واکنش های صورت گرفته اشاره کرد و افزود: وقتی جلسات هیات نظارت به حدنصاب قانونی نرسد، جلسه بر اساس قانون، غیر رسمی تلقی‌شده و نظر هیات اجرایی ملاک عمل نهایی قرارمی‌گیرد و این همان ماده 48 قانون انتخابات است.

رئیس هیات نظارت استان در پایان با تاکید بر اینکه رسانه‌ها از هرگونه التهاب و سیاه نمایی در زمان انتخابات پرهیز کنند، خاطرنشان کرد: آرامش مطلوبی در هیات عالی نظارت وجود دارد و به صورت شبانه‌روزی مشغول بررسی پرونده های افرادی هستیم که به این هیات ارسال شده است؛ تلاش اعضای هیات عالی نظارت بر این است تا حقی از فردی ضایع نشده و افرادی صالح و پایبند به نظام و انقلاب وارد عرصه خدمت به مردم شوند.

گفتنی‌است، همایش‌رسانه و انتخابات باحضور"دلخوش"رئیس هیات عالی نظارت استان،" احمدی‌پور"، معاون سیاسی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان و "فاضلی" مدیر کل ارشاد استان گیلان برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز