خبرگزاری کار ایران

تحولات سیستم بانکی و نقش برجام در ظهور شرکت‌های پیشرو

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۵۷۳

دولت به عنوان پشتیبان اصلی می‌تواند عامل موثری در رونق گرفتن کسب و کار به‌ویژه واردات و صادرات که مشکل اصلی دریافت و پرداخت بین‌المللی است، باشد.

به گزارش ایلنا، در پی صدور فرمان رهبر انقلاب مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور برای مقابله با ترفندهای دشمنان نظام و بی‌اثر کردن تحریم‌ها با حمایت دولت تدبیر و امید، شرکت ویژن‌کارت ایرانیان اقدام به ارائه کارت‌های بین‌المللی EMV(مسترکارت، ویزا، یونین پی) با دریافت مجوزهای بین‌المللی و کارگزاری چند بانک و موسسه مالی خارجی برای تسهیل نقل و انتقال ارزی بازرگانان، تجار، دانشجویان، مسافران و ... کرده است.

مدیر روابط عمومی مجموعه ویژن کارت ایرانیان در این‌باره گفت: پس از برجام بر آن شدیم با حمایت دولت و مراجع ذی‌صلاح در حوزه تسهیل خدمات ارزی بین‌المللی بتوانیم بهترین و مطمئن‌ترین راه را برای نقل و انتقال ارزی که امروزه در دنیا به سهولت در دسترس همگان است قرار دهیم، طوری‌که در گام اول با معرفی محصولات و خدمات به اقشار مختلف و به‌صورت محدود وارد بازار شویم و سپس بتوانیم با کمک بانک‌مرکزی و مسئولان این خدمات را به شرکت و سازمان‌های خصوصی و غیره در سطح کشور ارائه کنیم.

ابوالفضل کشاورز ادامه داد: این خدمات امروز می‌تواند مشکلات اولیه اقشار مختلف کشور را مرتفع و گره‌گشایی خوبی برای مراودات بین‌المللی افراد باشد. همان‌طور که می‌دانید در بسیاری از کشورها از جمله ایران؛ ورود پول نقد محدود است و همواره مسافران و بازرگانان برای رفع نیاز خود مشکلات عدیده‌ای داشته‌اند و این اولین محدودیت قوانین برای این دسته از افراد بود که در حال حاضر با استعانت از خداوند دیگر مردم کشورعزیزمان این محدودیت را نخواهند داشت.

وی افزود: دولت به عنوان پشتیبان اصلی این شرکت‌ها می‌تواند عامل موثری در رونق گرفتن کسب و کار به‌ویژه واردات و صادرات که مشکل اصلی دریافت و پرداخت بین‌المللی است، باشد. ما امیدواریم این حمایت‌ها ادامه داشته باشد تا با کمک هم بتوانیم در ایجاد شغل و رونق کسب‌وکار در ایران نقش موثری داشته باشیم.

کشاورز همچنین گفت: امروز مفتخریم اعلام کنیم یک شرکت ایرانی توانسته با درج لوگویی با نام ایرانیان کنار شرکت‌های بزرگ مالی دنیا قرار بگیرد و با داشتن یک اپلیکیشن پرداخت موبایل با قابلیت وصل به سیستم شتاب شبکه بین‌المللی یک بار دیگر شعار «ما می‌توانیم» در این حوزه خودنمایی کند. این ابزارک‌های مالی از جمله آخرین ابزارهای بروز مالی بوده و کشور ما می‌تواند همگام با سایر کشورها به جای استفاده از ابزارهای قدیمی از پرداخت‌های موبایلی استفاده کنند و همانند این کشورها دیگر مفهوم مکان از بین رفته و در اقصی نقاط جهان کاربران می‌توانند کنار کارت‌های بین‌المللی به پرداخت آنلاین نیز بپردازند، همچنین این امکان سبب می‌شود تا ارز ملی ما تقویت شده و کنار سایر ارزهای بین‌المللی، افراد خارجی به خرید و فروش آن بپردازند.

لازم به ذکر است، نسخه اولیه این ابزار برای استفاده عموم به پیشنهاد مدیران برخی بانک‌های داخلی در سیستم بانکی است و بعد از نهایی شدن و گرفتن مجوزهای لازم به مردم عزیز کشور معرفی شود. همواره ما کنار سایر شرکت‌های پیشرو به همکاری فی‌مابین می‌پردازیم که از آن میان می‌توان این مژده نوروزی را داد که مشتریان شرکت هواپیمایی ماهان که سال‌های اخیر جایگاه ویژه‌ای را در عرصه بین‌الملل ایجاد کرده و در سطح خدمات‌رسانی این شرکت مثال‌زدنی است، مسافران این شرکت می‌توانند در سفرهای نوروزی خود از خدمات شرکت ویژن‌کارت ایرانیان نیز استفاده کنند. امیدواریم به یاری خداوند و توجه مسئولان در آینده نزدیک بتوانیم با دسترسی به سیستم‌های جدید بین‌المللی، دیگر مشکلی برای نقل و انتقال ارزی برای مشاغل و کسانی که نیاز به این نوع خدمات برای سهولت کار دارند نداشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز