خبرگزاری کار ایران

فرماندار رودبار خبر داد:

آغاز گازرسانی به 50 روستای شهرستان رودبار در دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۴۴۵۸۰۱

فرماندار رودبار از آغاز گازرسانی به 50 روستای شهرستان رودبار در دهه فجر خبر داد.

به گزارش ایلنا از رودبار، اسماعیل میر غضنفری در نشست شورای اداری این شهرستان که با حضور ائمه جمعه رودبار ، لوشان و رستم آباد ، اعضای شورای تأمین ، بخشداران ، شهرداران و رؤسای ادارات و نهادها در سالن اجتماعات شهید سید یونس حسینی رودباری برگزار شد اظهار داشت: به میمنت دهه فجر عملیات گازرسانی به 50 روستای این شهرستان آغاز می شود که با اجرایی شدن این پروژه تا نیمه نخست سال آینده شاخص برخورداری گاز روستاهای شهرستان به بیش از 90 درصد خواهد رسید.

فرماندار رودبار افزود: برغم تمام محدودیت‌های مالی و اعتباری با همدلی، وفاق ، تلاش و همت موجود در شهرستان ، گام‌های موثری برای توسعه، عمران و آبادانی برداشته شده است که امیدواریم تداوم این شرایط همراه با صبوری، متانت و همراهی ستودنی مردم آینده ای درخشان را رقم بزند.

وی خاطر نشان کرد: بهره گیری از ظرفیت ملی نماینده ، نگاه ویژه استاندار ، حمایت معنوی و همراهی ائمه جمعه و اعضای شورای تأمین همراه با تعامل ، هم افزایی و هم اندیشی و مشاوره و استفاده از خرد جمعی مدیریت شهرستان تسریع و تسهیل در روند امور شهرستان را موجب شده است بطوریکه بعنوان نمونه اجرای آسفالت راه‌های موجود در شهرستان که از مطالبات معوق و تاریخی مردم است ، لبخند رضایت را بر لبانشان نشانده است.

فرماندار با بیان اینکه نگاه دولت به اشتغال بعنوان یکی از دغدغه‌های اساسی مردم بر اساس توانمندی‌های منطقه ای و افراد است، تصریح کرد: در رودبار برای نیل به این هدف با هم افزایی دانشگاه‌ها، مراکر فنی و حرفه ای و صندوق کارآفرینی امید برنامه ریزی و اهتمام لازم را داریم.

میرغضنفری یادآور شد: اگر چه پرداخت تسهیلات 155 میلیارد ریالی اشتغال در سه سال دولت تدبیر و امید در شهرستان که افزایش سه برابری نسبت به قبل دارد و فرصتهای زیادی را برای ایجاد اشتغال ایجاد نموده است اما تعطیلی شرکتهای وابسته به گروه امیر منصور آریا و بیکاری جمعی موجب شده است فعالیتها و تلاشهای بی وفقه تمام دغدغه های اشتغال شهرستان را رفع ننماید.

فرماندار همچنین به خدمات صادقانه و ماندگار دولت تدبیر و امید در طول فعالیت خود اشاره کرد و گفت: برجام که ثمره فرزندان انقلابی مردم و تیم دیپلماسی و مدبر دولت است جایگاه ایران را در عرصه و روابط بین المللی ،کشورهای تأثیر گذار و بازار جهانی اقتصاد بعنوان یک کشور قدرتمند و با عزت تثبیت کرد و علاوه بر تثبیت حق برخورداری ایران از انرژی صلح آمیز هسته ای، بسیاری از موانع را از پیش پای ملت برداشت.

میر غضنفری با بیان اینکه در انتقاد به برجام باید نیمه پر لیوان و اقدامات انجام شده را هم دید خاطر نشان کرد: اگر برجام را بدست نمی آوردیم چه می شد، تحریم ظالمانه بانکها، داروها ، هواپیماها، قطعات ضروری مشکلات فراوانی را برای کشور و مردم ایجاد کرده بود.

وی بیان داشت: بسیار خرسندیم که برای نخستین بار در تاریخ صادرات غیر نفتی بر صادرات نفتی پیشی گرفت و سهمیه صادرات نفت ایران به بیش از سهمیه قبل از تحریمها برگشت که گشایش مطلوبی را در تحقق بودجه و درآمدهای نفتی هم ایجاد خواهد کرد.

فرماندار همچنین با اشاره به مسایل شهرستان رودبار رسیدگی به آفت مگس زیتون ، اهتمام برای اتصال به شبکه دولت ، رعایت نظم اداری و تکریم ارباب رجوع و هماهنگی بیشتر برای پیشبرد بهتر امور را خواستار شد.

وی با قدردانی از زحمات جمشید مسرور علی اکبر پورعلی را بعنوان معاون جدید برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری رودبار معرفی کرد.

امام جمعه رودبار گفت: بعد از ایمان که انسان را از خطرات ، انحرافات و کژیها دور می کند و دنیای دین گریز و دین ستیز به اثرات مفید و مثبت آن پی برده است باید خدمت و نفع رسانی به برادران دینی و همنوعان را مد نظر قرار داد.

حجت الاسلام والمسلمین داوودی سنت حسنه قدردانی را یادآور شد و افزود: اگر از خدمتگزاران مردم سپاسگزاری شود ، مدیران عزم‌شان برای خدمت بیشتر و مضاعف می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز