خبرگزاری کار ایران

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

درگذشت حجت‌الاسلام شجونی ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر است

asdasd
کد خبر : ۴۲۶۲۹۸

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در بیانیه‌ای درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر شجونی مجاهد نستوهِ مکتب امام خمینی(ره) را ضایعه‌ای عظیم و جبران‌ناپذیر برای عاشقان انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، شورای هماهنگی‌تبلیغات اسلامی‌گیلان به‌مناسبت ارتحال عالم عامل حجت‌ الاسلام والمسلمین شیخ جعفر شجونی بیانیه صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر شجونی مجاهد نستوهِ مکتب امام خمینی(ره) ضایعه‌ای عظیم و جبران‌ناپذیر برای عاشقان انقلاب اسلامی ایران است.

این روحانی‌شجاع در صف نخست مبارزه با رژیم‌طاغوت قرار داشت و با درایت و مجاهدت وصف‌ناپذیر خود نقش پرثمری را در پیروزی انقلاب اسلامی و آگاهی مردم ایران به‌ویژه استان گیلان ایفا کرد و توانست با رشادت‌‌ و ازخودگذشتگی، نام خود را در زمره یاران وفادار حضرت امام(ره) و پیروان راستین ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای ثبت کند.

صراحت لهجه و مواضع انقلابی شیخ شجونی در صحنه‌های انقلاب اسلامی به‌ویژه فتنه 88 ستودنی بود و در همواره عمر بابرکت خود در مقابل زورگویان، زر اندوزان، سازش‌کاران و زیاده‌خواهان به مبارزه پرداخت و با اتخاذ مواضع صریح و شفاف از آزمون‌های الهی سربلند برآمد و مانند همسنگر شهید خود نواب صفوی از خود نامی نیک در صحیفه انقلاب اسلامی ایران به یادگار گذاشت.

ایمان به خدا، اعتقاد به ولایت، خستگی‌ناپذیری در مبارزه و ایستادگی در راه حق از وی عالمی عامل و جهادگری باتقوا و صدیق ساخت تا به عنوان الگویی برای نسل امروز و فردای جبهه حق و عدالت معرفی شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان ارتحال حجت‌الاسلام والمسلمین شجونی را به ساحت ولی الله‌الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران اسلامی به‌ویژه مردم غیور استان گیلان تسلیت عرض کرده و بدون تردید درگذشت این آزادمرد وارسته که نقش مهمی در تحقق آرمان‌های حضرت امام(ره) و به ثمر نشستن حرکت توفنده مردم ایران در پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن داشته موجب تأسف و تأثر و داغی جانسوز برای عاشقان ولایت و دوستداران انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز