خبرگزاری کار ایران

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری رشت خبر داد:

آتش‌سوزی مهیب ۳ منزل مسکونی در منطقه سه راه معلولین رشت

asdasd
کد خبر : ۴۲۴۸۲۳

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری رشت گفت: آتش‌سوزی مهیب ۳ منزل مسکونی در منطقه سه راه معلولین رشت، ۴۸ نیروی آتش‌نشان و افسران ارشد سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری این شهر را به محل حادثه کشاند.

به گزارش ایلنا از رشت، شهرام مومنی در حاشیه مهار آتش‌سوزی مذکور اظهار کرد: این آتش‌سوزی در ساعت ۱۱:۳۱ امروز به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد و بلافاصله آتش‌نشانان ۵ ایستگاه به وسیله ۱۵ دستگاه خودروی اطفاییه به محل آتش‌سوزی واقع در سه راه معلولین کوچه رهبر اعزام شدند و ظرف مدت کمتر از ۴ دقیقه به محل حریق رسیدند.

 شهرام مومنی با بیان کلیه افسران ارشد سازمان آتش نشانی برای کنترل ابعاد این آتش سوزی در محل حضور داشتند، افزود: با توجه به یکپارچگی، متصل بودن منازل مسکونی و عدم وجود دیوار آتش بر، آتش قبل از رسیدن آتش نشانان در سربندی سه خانه گسترش یافته بود و در حال پیشروی به سایر خانه‌های همجوار بود که آتش نشانان به محض رسیدن از چهار جهت به حریق حمله کردند و در نهایت پس از محاصره آتش ،حریق را در همان سه خانه موفق به مهار و اطفای آتش شدند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در جریان کنترل، مهار و اطفای این آتش‌سوزی ساکنین محترم منطقه همکاری خوبی با آتش‌نشانان نداشتند و با تجمع بیش از حد برای تماشای کار آتش‌نشانان در کارمان اخلال ایجاد کردند.

وی کوچه های تنگ و باریک و پارک خودروی شخصی در طرفین کوچه ها را نیز از دیگر عوامل در جریان اطفای این آتش سوزی اعلام کرد .

مومنی ادامه داد: یکی از آتش نشانان در حین اطفای حریق از ناحیه آرنج مصدوم شد و برای مداوا به وسیله مامورین اورژانس حاضر در محل به مراکز درمانی منتقل شد .

مومنی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد در هنگام بروز حوادث و آتش سوزی ها پس ازاطلاع و حضور آتش نشانان و نیروهای امدادی در صحنه، به این عزیزان اعتمادکنند و اطمینان داشته‌باشند که آتش‌نشانان با تمام وجود برای ارائه خدمات رسانی مناسب تلاش خواهند کرد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز