خبرگزاری کار ایران

طی مراسمی با حضور سرپرست وزارت ارشاد؛

سرابی مدیرکل نمونه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد

asdasd
کد خبر : ۴۲۳۵۴۷

طی مراسمی با حضور سرپرست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به عنوان مدیرکل نمونه تقدیر شد.

به گزارش ایلنا، در مراسم تقدیر از مدیران‌نمونه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که صبح امروز با حضور سید عباس‌صالحی‌سرپرست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی‌اصغر کاراندیش معاون‌توسعه مدیریت و منابع، نوش آبادی معاون حقوقی و امور مجلس و جمعی از مسئولان در تهران برگزار شد، از مدیران نمونه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر به عمل آمد.
 
در این مراسم همچنین از سید سعید سرابی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به عنوان مدیرکل نمونه تقدیر شد.
 
در متن تقدیر نامه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی آمده است:اعتلای فرهنگ و هنر ایران اسلامی با همت و هدایت مدیران سخت کوش و مسوولیت پذیر و مشارکت عموم فرهیختگان و هنرمندان متعهد امکانپذیر خواهد بود و جای بسی خوشبختی است که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروزه برخوردار از شخصیت های فرهنگی و مدیران اجرایی و تلاشگران عرصه فرهنگ و هنر است.
 
در این تقدیر نامه آمده است که بر اساس ارزیابی های صورت گرفته به عنوان مدیر کل نمونه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت تدبیر و امید برگزیده شده اید.

این تقدیر بر اساس بررسی عملکرد مدیران کل در طول سه سال فعالیت دولت تدبیر و امید و با توجه به میزان تحقق اهداف دولت تدبیر و امید و برنامه های مصوب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر اساس ارزیابی انجام شده و نظرات معاونت‌های تخصصی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

در این جلسه همچنین از برزین ضرغامی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران، درویش‌نژاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، ناصر مقدم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان، خانم ماحوزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر، جاودانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز