خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس اتاق بازرگانی البرز در اکراین انجام شد:

امضاء تفاهم نامه همکاری های تجاری بین البرز و کی اف

asdasd
کد خبر : ۴۲۳۱۵۶

تفاهم نامه همکاری بین تجار و بازرگانان کشور اوکراین و استان البرز در پایتخت این کشور به امضا رسید.

به گزارش ایلنا در البرز، این تفاهم نامه، توسط رحیم بنا مولایی، رئیس اتاق بازرگانی استان البرز و ادمیتری بسپالو نایب رئیس اتاق بازرگانی کی اف امضا شد.

بر اساس این تفاهم نامه دو طرف در زمینه ترویج، تقویت و توسعه تجارت، سرمایه گذاری و همچنین همکاری های اقتصادی، علمی و فناوری در منطقه کسب و کار مربوط به خود تلاش خواهند کرد.

تشویق و گسترش روابط تجاری و اقتصادی میان کارآفرینان و اعضای اتاق های بازرگانی کشور اوکراین و البرز، تبادل اطلاعات در زمینه منافع متقابل در اقتصاد، تجارت خارجی، قوانین و مقررات تجارت، سرمایه گذاری، آداب و رسوم،پشتیبانی و ارایه خدمات مورد نیاز هیات های تجاری در زمان بازدید ازاستان البرز و کشور اوکراین و ایجاد فضای مناسب برای حضور هیات های تجاری از جمله بندهای این تفاهم نامه است.

تشکیل شورای تجاری بین کشور اوکراین و استان البرز به عنوان اساس همکاری بین بخش های خصوصی دو طرف و همچنین ارایه استراتژی های مناسب برای بهبود فعالیت های اقتصادی و حل موانع موجود از دیگر مفاد این تفاهم نامه را تشکیل می دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز