خبرگزاری کار ایران

پروفسور سمیعی مطرح کرد:

دانشجویان کلید حل مسائل و مشکلات ایران هستند

asdasd
کد خبر : ۴۱۴۵۰۳

پروفسور سمیعی ظهر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه گیلان ، دانشجویان را کلید حل مسائل و مشکلات ایران دانست و خطاب به آنها گفت: این شماها هستید که کشور ما را می سازید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، پروفسور سمیعی با بیان اینکه، کسانی که امسال وارد دانشگاه شده‌اند باید بدانند که چه مسئولیتی دارند ، دانشجویان را مخاطب قرار داد و تاکید کرد: یک کنکور را پشت سر گذاشتید و حالا دانشجو بودن برای شما افتخار بزرگی است.

پروفسور سمیعی خاطرنشان کرد: آینده کشور به شما بستگی دارد که این حس مسئولیت باید انگیزه ای باشد برای شما و آنچه که باید به آن دست پیدا کنید.

جراح برجسته ایرانی افزود: سازندگی ایران زمانی رخ خواهد داد که  فرد فرد شما این نگرش را داشته باشد که بتواند امکاناتی برای حداقل 10یا 100 نفر به وجود بیاورد.

برترین جراح مغز جهان گفت: در خارج از کشور سئوال می‌کنند که آیا در ایران دخترها می توانند بروند مدرسه و بنده هم درجواب می‌گویم که شماها خیلی بی‌سواد هستید چون خانم های ایرانی در تمام جهان مطرح هستند البته ایران زمانی درخشان است که خانم و آقا دست به دست هم درکنار هم کار کنند و دانش و علم خود را انتقال بدهند.

سمیعی با بیان اینکه مامی خواهیم شخصیت های داخلی شمارشد کند افزود: باورکنید به هرنقطه ای ازجهان نامه نوشتم فقط مجیدسمیعی بود نه عنوان دیگر و دلم می خواهد این فرهنگ را به جوانان این سرزمین منتقل کنم.

رئیس فدراسیون جهانی انجمن‌های جراحان مغز و اعصابکامپیوتر و مغز انسان را شبیه به‌هم دانست و گفت: البته مباحثی از جمله عشق در رایانه معنا ندارد و تا زمانی که نتوانیم اسرار مغز را کشف کنیم نمی‌توانیم کامپوتری درست کنیم که مانند مغز باشد و ما امیدواریم در گیلان کار رباتیک را در دانشگاه‌ها انجام دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز