خبرگزاری کار ایران

مراسم بزرگداشت روز ملی اردبیل در ایوان شمس

asdasd
کد خبر : ۳۹۳۵۴۷

مراسم بزرگداشت روز ملی اردبیل روز سه شنبه ۵ مرداد در تالار ایوان شمس برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، مراسم روز ملی اردبیل روز سه شنبه ۵ مرداد از ساعت ۱۸ در تالار ایوان شمس برگزار می‌شود.

این مراسم که شامل معرفی خانه استان اردبیل و رونمایی از نشان این نهاد مردمی، سخنرانی دکتر میرجلال الدین کزازی با موضوع اردبیل در شاهنامه و اجرای موسیقی سنتی عاشیق شهبازی و تقدیر از چهره های برتر پزشکی استان اردبیل خواهد بود، با حضور اردبیلی‌های مقیم تهران و مسئولین استانی و مفاخر استان در تهران برگزار می‌شود.

پیش از این آئین بزرگداشت نیز نشست هم‌اندیشی با موضوع فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان اردبیل با حضور خدابخش استاندار اردبیل و مسئولین استانی و شرکت‌های سرمایه‌گذاری دولتی و سرمایه‌گذاران خصوصی در تالار اشراق مجموعه ایوان شمس برگزار خواهد شد.

گروه سرمایه‌گذاری شستا، گروه سرمایه‌گذاری بانک کشاورزی، گروه سرمایه‌گذاری بنیاد مستضعفان، گروه سرمایه‌گذاری هتل‌های هما و سرمایه گذاران بخش خصوصی از جمله شرکت‌کنندگان در این نشست خواهند بود.

روز تاجگذاری شاه اسماعیل صفوی و رسمیت مذهب تشییع در ایران به عنوان روز ملی اردبیل برگزیده شده است و هر ساله آئین بزرگداشت این روز در اردبیل و تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز