خبرگزاری کار ایران

مرسل‌پور:

قرچک از نظر آموزشی جزو شهرستان‌های برتر کشور است

asdasd
کد خبر : ۳۵۱۷۵۶

فرماندار شهرستان قرچک گفت: آن دسته از کشورهایی که روی آموزش و تعلیم و تربیت پایه ابتدایی سرمایه گذاری کردند نتیجه مثبت گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در جنوب استان تهران، مسعود مرسل‌پور  امروز در ششمین جشنواره جابربن حیان افزود: به برکت جمهوری اسلامی و با اهتمام مسئولان آموزش و پرورش در تمام دولت ها، آموزش و پرورش در کشور ما به مرحله ای رسیده که بیشتر جنبه کاربردی دارد.

وی بیان کرد: اکنون کشور ما باید همسو با کشورهای پیشرفته به سمت تحقیق و نوآوری پیش رود.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک افزود: شهرستان قرچک به یاری خداوند علیرغم تمام محرومیت های فضا و مکانی در مدارس، جزو شهرستانهای برتر استان تهران  و در برخی موارد جزو شهرستانهای برتر ملی است.

مرسل پور با بیان اینکه آموزش و پرورش نقش بسزایی در برگزاری انتخابات داشت، یادآور شد: هزار دانش آموز رأی اولی و هزار نفر از کارکنان آموزش و پرورش در برگزاری انتخابات نقش بسزایی داشتند.

وی افزود: علیرغم ادوار گذشته از تمام سلیقه های مختلف در اجرای انتخابات استفاده شد و یکی از بهترین انتخابات ها را در سطح استان تهران شاهد بودیم و بیانگر این است که مجریان انتخابات به ویژه فرهنگیان توانستند به نحو شایسته و بایسته مسئولیت خطیر خود را انجام دهند.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز