خبرگزاری کار ایران

به مناسبت روز جهانی معلولان؛

70 معلول موفق و برتر شهرستان کاشان تجلیل شدند

asdasd
کد خبر : ۳۲۸۲۵۹

طی مراسمی به مناسبت روزجهانی معلولان با حضور رئیس اداره بهزیستی وجمعی از مسئولان شهرستان کاشان از 70 معلول موفق و برتر شهرستان کاشان در رشته های هنری، علمی و ورزشی تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، «مهدی جهادی» معاون معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان ظهر امروز در مراسم گرامی داشت روز جهانی معلولین و تجلیل از معلولان موفق  این شهرستان در سالن اجتماعات شهدای مخملبافی، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های بهزیستی این شهرستان ، به فراهم بودن زمینه های لازم برای فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی معلولین  در جامعه  اشاره کرد و گفت : خوشبختانه فعالیت‌های معلولین درتمام عرصه ها در سطح جامعه چشمگیراست.

وی از تحت پوشش قرارداشتن بیش از 4 هزار و 376 معلول  جسمی حرکتی در بهزیستی شهرستان کاشان خبرداد و گفت : سال گذشته  برای بیش از 160  معلول تحت پوشش این اداره اشتغال ایجاد شد ، ضمن اینکه 840 نفر از افراد تحت پوشش این اداره نیز  از خدمات بیمه ای استفاده کرده اند.

وی مناسب سازی محیط های شهری را مهمترین مشکل جامعه معلولین شهرستان کاشان عنوان کرد و گفت : با توجه به جلساتی که به منظور رفع مشکلات مناسب سازی  محیط های شهری برای معلولین  در فرمانداری کاشان داشتیم امیدواریم بتوانیم هرچه زودتر با کمک کلیه مسئولان به نتیجه قابل توجهی دست پیدا کنیم .

جهادی از مراکز  گلابچی، برهان ، میعاد و امیرکبیر  به عنوان چهار مرکز شبانه روزی نگهداری از معلولین  تحت پوشش  بهزیستی شهرستان  کاشان نام برد و گفت : بابت هرکدام از این معلولین درمراکز ذکر شده ماهیانه  بالغ بر 400 هزارتومان یارانه پرداخت می شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان  کمک های خیرین کاشانی در خدمت به جامعه معلولین این شهرستان را قابل تقدیر دانست و گفت : امیدواریم با توجه به مشکلات عدیده ای که معلولین دارند خیرین کاشانی مساعدت‌های خود را بیش از پیش افزایش دهند.

شایان ذکراست در مراسم گرامی داشت روزجهانی معلولین درسالن شهدای مخمل بافی شهرستان کاشان پس از مدیحه سرایی یکی از معلولین ، اجرای سرود  و بیان مشکلات جامعه معلولین شهرستان کاشان ، از 70 معلول موفق  و برتراین شهرستان که در رشته های هنری ، علمی و ورزشی رتبه های برتر را بدست آورده بودند با اهداء هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز