خبرگزاری کار ایران

استاندارآذربایجان شرقی درنامه‌ای به وزیرورزش

وزارت ورزش، اتفاقات بازی تراکتورسازی ونفت را بررسی کند

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۵۴۰

استاندار آذربایجان شرقی در نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان، خواستار بررسی فوری و دقیق اتفاقات بازی تراکتورسازی تبریز و نفت تهران در ورزشگاه ۷۰ هزار نفری یادگار امام (ره) تبریز شد.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی استانداری، اسماعیل جبارزاده دراین نامه با اشاره به اینکه برگزاری صحیح و داوری شایسته، دقیق و بی‌طرفانه مسابقات یکی ازمطالبات مردم به ویژه نسل جوان بوده، تاکید کرد: اهمیت این موضوع و جوانب متعدد آن ایجاب می‌کند مسوولان امر با ‌‌نهایت جدیت و دقت به ایفای وظایف نظارتی و فنی خود اهتمام و ازهرگونه غفلت و بی‌مبالاتی و خدای ناکرده سوء مدیریت و غرض ورزی اجتناب شود.

استاندارآذربایجان شرقی در این نامه خطاب به محمود گودرزی افزوده است: مردم ما به رغم فرصت طلبی‌ها و غرض ورزی‌های رسانه‌های خارجی و شبکه‌های مجازی بیگانه با هوشیاری و آگاهی کامل مانع تحقق اهداف شوم دشمنان شده‌اند.

جبارزاده با بیان اینکه متاسفانه درمسابقه اخیرتیم‌های تراکتورسازی تبریزونفت تهران که با حضور بیش از ۸۰ هزار هوادار تیم تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار شد، شاهد برخی موضوعات قابل تامل بودیم، تاکید کرده است: انتظار عمومی آحاد جامعه، رسیدگی عاجل و دقیق به این موضوعات و اعلام نتیجه آن است.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان همچنین خواستار صدور دستور قاطع از سوی وزیر ورزش و جوانان در جهت رسیدگی و بررسی دقیق و تخصصی موضوعات مطرح شده و اعلام نتیجه به افکار عمومی شده است.

مسوولان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز معتقدند که داور بازی این تیم با نفت با اخراج اندرانیک تیموریان در اواسط نیمه دوم و ۱۰ نفره کردن این تیم زمینه ناکامی تیم تراکتورسازی را فراهم کرده است، ضمن آنکه دردقایق پایانی بازی نفت و تراکتورسازی نیز اعلام شد که تیم سپاهان به مساوی دست یافته و به همین دلیل تراکتورسازان با این تصور که تیمشان قهرمان شده است، بازی تاخیری انجام داده و بعد از آن بازی نیز به شادی پرداختند.

برخی‌ها از جمله مدیرعامل باشگاه نفت اعلام کرده بود که در ۸ دقیقه پایانی شبکه‌های ارتباطی در ورزشگاه قطع شده و اعلام شد که نتیجه بازی سپاهان و سایپا با تساوی پایان یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز