خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تاکید کرد:

اهتمام جدی دستگاههای اجرایی نسبت به جذب اعتبارات باقیمانده ضروری است

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۲۵۷

استاندار زنجان, تاکید کرد: دستگاههای اجرایی استان زنجان , تا پایان فروردین ماه نسبت به جذب اعتبارات باقیمانده اهتمام جدی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان, جمشسد انصاری , استاندار زنجان, امروز شنبه (23اسفند)در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، با اشاره به اینکه هر چند به لحاظ قانونی تا پایان تیرماه مهلت داریم نسبت به جذب اعتبارات تملک داریی‌های سرمایه‌ای اقدام کنیم، اظهار داشت:  دستگاه‌های اجرایی این استان  تا پایان ماه فروردین ماه نسبت به جذب اعتبارات تخصیصی خود با تلاش و جدیت اقدام کنند.

استاندار زنجان, با بیان اینکه با توجه به فصل کاری و برودت هوای استان زنجان که اجاره انجام فعالیت‌های عمرانی را نمی‌داد, گفت: باید در صدد جذب اعتبارات در زمان باقی مانده بود.

انصاری , در ادامه با بیان اینکه تخصیص جذب اعتبارات امسال در مقایسه با سال گذشته دارای رشد 60 درصدی بوده است،تاکید کرد: تخصیص اعتبارات سال گذشته با روند تاخیری مواجه بوده است واین روند در سال آینده شکل مطلوب تری خواهد داشت.

این مقام مسئول در استان زنجان, با اشاره به اهتمام جدی دستگاههای اجرایی استان در این خصوص, تاکید کرد: دستگاههای اجرایی استان اهتمام بیشتری را در افزایش جذب اعتبارات تخصیصی خود داشته باشند تا شاهد رشد وتوسعه مناسب استانی باشیم.

انصاری , با بیان اینکه هم اکنون بالغ بر 80 میلیارد ریال اعتبار در خرانه باقیمانده که چند دستگاه اجرایی باقیمانده هنوز دریافت نکردند، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی باید  تا پایان سال نسبت به جذب آن اقدام کنند و در غیر اینصورت به لحاظ قانونی نمی توان د راین زمینه کاری انجام داد.

عضو شورای عالی اداری کشور در بخش دیگر از سخنان خود به ارائه گزارش مدیر کل امور روستایی استانداری زنجان , دراستفاده دهیاری ها از ساختمانهای مازاد دولتی , گفت: املاک ساختمانهای دولتی برای استفاده دستگاههای دولتی تعریف شده و بنا شده است و دستگاههای غیر دولتی حق استفاده از آنها را ندارند.

مقام عالی دولت در استان, همچنین دراین زمینه  ادامه داد: تعیین و تکلیف چگونگی استفاده دهیاری ها از ساختمانهای مازاد دولتی موضوعی پیچیده و چند وجهی است ومقررات ویژه ای خود را می طلبد که باید رعایت شود.

استاندار زنجان, در این خصوص با بیان اینکه در هر شهرستان با تشکیل جلسات ویژه می توان با توجه به مسایل اعلام نسبت به تعیین و تکلیف ساختمانهای مازاد در روستاها اقدام کرد , افزود: برخی ساختمانها در روستاها ساختمانهای دولتی محسوب می شوند, باید پس از فهرست بندی به دبیرخانه شورا اعلام و همچنین اقداماتی نیز نسبت به ساختمانهایی که غیر دولتی هستند در زمینه تعیین و تکلیف آنها انجام داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز