خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت پخش سها هلال کرمانشاه:

مردم داروهای تک نسخه‌ای را از داروخانه هلال احمر کرمانشاه تهیه کنند

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۹۲۸

از سال آینده بیماران می‌توانند لیست داروهای تک نسخه‌ای را از داروخانه هلال احمر کرمانشاه تهیه و پس از آن نسبت به تشکیل پرونده برای تهیه دارو اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری ایلنای کرمانشاه، مدیرعامل شرکت پخش سها هلال کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به انعقاد تفاهم نامه همکاری میان شرکت پخش سها هلال و جمعیت هلال احمر اغلب نیازهای بیماران در داخل استان کرمانشاه تامین خواهد شد.

حسین صانعی فرد با اعلام اینکه سلامت عموم مردم و رفع مشکلات آنان از اهداف این جمعیت است، افزود: با انعقاد تفاهم نامه میان شرکت پخش سها هلال و جمعیت هلال احمر استان بیش از گذشته در جهت رفع مشکلات بیماران تلاش خواهیم کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه نیز تصریح کرد: از سال گذشته تاکنون با نظارت مدیرعامل شرکت پخش سها، ارائه خدمات دارویی این مرکز به بیماران ۴۰۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین هدف از انعقاد این تفاهم نامه دسترسی آسان‌تر بیماران برای تهیه دارو است، بیان کرد: جمعیت هلال احمر کرمانشاه بهترین مکان خود را برای انبار داروهای شعبه سها مهیا و در اختیار این شرکت گذاشته است.

شفیعی گفت: با توجه به ارزیابی‌های بعمل آمده داروخانه هلال احمر کرمانشاه یکی از اصلی ترین مراکز تامین کنندهٔ داروهای تک نسخه‌ای در استان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز