خبرگزاری کار ایران

دعوت امام جمعه و استاندار همدان از مردم برای شرکت در جشن نیکوکاری

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۷۶۶

امام جمعه و استاندار همدان با صدور پیام مشترکی به مناسبت جشنواره نیکوکاری، مردم را به شرکت در این جشن و کمک به نیازمندان دعوت کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی روابط عمومی استانداری در این پیام آمده است: اهمیت و جایگاه احسان و نیکوکاری و نقش آن در زندگی فردی و اجتماعی، مادی و معنوی انسان‌ها بسیار بالا است و دوستی و صمیمیت، خیر و سعادت دنیوی و اخروی، جلب رضایت خداوند متعال، آمرزش گناهان، آرامش روحی و روانی و تعدیل ثروت همه از آثار و برکات این کار خداپسندانه است.

آیت الله غیاث الدین طه محمدی و محمد ناصر نیکبخت افزودند: در آستانه بهار طبیعت و سال نو و در راستای رسیدگی به امور محرومین و نیازمندان و همچنین ترویج و اشاعه فرهنگ انفاق و احسان در جامعه اسلامی، با همت کمیته امداد امام خمینی (ره) و همکاری صدا و سیما، آموزش و پرورش و بسییج مستضعفین و همزمان با سراسر کشور جشنواره معنوی و ملی نیکوکاری با شعار «اکرام فاطمی، شور نیکوکاری»، روزهای چهارشنبه ۱۳ اسفند ماه در تمامی مدارس، پنجشنبه ۱۴ اسفند ماه در پایگاه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) و مراکز بسیج در میادین اصلی شهر‌ها، بخش‌ها و روستا‌ها و جمعه ۱۵ اسفند ماه در مصلاهای برگزاری نماز جمعه در سراسر استان برگزار می‌شود.

امام جمعه و استاندار همدان تاکید کردند: از مردم ولایتمدار و نوعدوست استان که همواره در طول حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی حماسه ساز بودند انتظار می‌رود بار دیگر با حضور در پایگاههای جمع آوری کمکهای مردمی به یاری افراد نیازمند بشتابند و غنچه‌های انسانیت و نوعدوستی را در کویر دلهای نیازمند شکوفا ساخته و گل‌های ایثار و از خود گذشتگی را در وجود خویش نمایان سازند.
 ۴۶ هزار و ۲۱۰ خانوار در قالب ۹۲ هزار و ۴۲۰ نفر به صورت مستمر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان قرار دارند و خدمات موردی این نهاد نیز به ۳۲ هزار و ۲۵ نفر ارایه می‌شود.

 امسال سی و ششمین سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) است و ۹ تا ۱۵ اسفند ماه به نام هفته احسان و نیکوکاری نامگذاری شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز