خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری:

انقلاب اسلامی ایران مرکز ثقل حرکت‌های انقلابی در دنیا است

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۷۶۱

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران مرکز ثقل حرکت‌های انقلابی در دنیا بوده و به عنوان یک محور شناخته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از فومن، آیت‌الله رضا رمضانی عصر امروز در یادواره شهدای این شهرستان با تسلیت ایام فاطمیه، اظهار کرد: خداوند شهدا را گلچینی از بهترین بندگان خود انتخاب کرده است.

وی مقام شهدا را بسیار مهم و ارزشمند در نزد پروردگار عنوان کرد و افزود: شهدا بسترهای حفظ اهداف اسلام را فراهم کردند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: شهدا بستر زندگی مومنانه، پاک و صادق را برای ما فراهم کردند تا آدمی در همین دنیا بهشت را تجربه کند.

وی با بیان اینکه دغدغه مردم و حاکمیت باید اسلام و قوانین اسلامی باشد، تصریح کرد: در پرتو اسلام ناب، کرامت انسان‌ها حتی در دور‌ترین نقطه حفظ می‌شود.

رمضانی، تشکیل حکومت بر پایه عدل را مستلزم پرداخت هزینه‌هایی دانست و خاطرنشان کرد: رای ۹۹ درصد مردم به جمهوری اسلامی، حضور ۵۰ تا ۸۰ درصد مردم در انتخابات ایران و... نشانه جایگاه مهم و معنوی ملت است.

وی شهادت جوانان این مرز و بوم در راستای حفظ ارزش‌های دینی را از هزینه‌های حکومت برپایه عدل عنوان کرد.

نماینده مردم گیلان در خبرگان رهبری، فعالیت دو هزار و ۷۰۰ مرکز اسلامی و افزایش جمعیت مسلمانان در جهان را از برکت نظام اسلامی دانست و یادآور شد: در برخی از شهرهای دنیا جمعیت مسلمان از غیر مسلمان بیشتر است و به صورت جدی درباره اسلام تحقیق می‌کنند.

وی تصریح کرد: ارزش‌های انقلاب اسلامی امانتی در دستان ما است که باید آن را در دنیا منتشر کنیم.

رمضانی، کاهش ازدواج و افزایش طلاق در جامعه را آسیبی جدی برشمرد و گفت: باید نسبت به این مسئله تدبیری اساسی صورت گیرد.

وی، آسیب‌شناسی در افزایش سن ازدواج در کشور را ضروری خواند.

نماینده مردم گیلان در خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه اسلام‌ستیزی در دنیای غرب نشانه استقبال جدی ملت‌ها از دین اسلام است، یادآور شد: گسترش اسلام ناب محمدی (ص) حاصل خون شهدا است و باید از ما نسل‌هایی صادر شود که برای دیگران الگو باشد.

وی وجود ولایت فقیه را از نعمت‌های بزرگ انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران مرکز ثقل حرکت‌های انقلابی در دنیا بوده و به عنوان یک محور شناخته می‌شود.

رمضانی اضافه کرد: ملت ما هرگز از اصول و مبانی انقلاب و نظام اسلامی کوتاه نمی‌آیند و به دنبال اتصال انقلاب اسلامی به انقلاب مهدی (عج) هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز