خبرگزاری کار ایران

مدرسه ۶ کلاسه چاه اسماعیل در میناب افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۲۸۰

آغاز عملیات اجرایی مدرسه ۶ کلاسه روستای شمجو در میناب

با حضور رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و جمعی از مسئولین مدرسه ۶ کلاسه چاه اسماعیل در میناب افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، با حضور حمیدرضا خان محمدی معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، احسان کامرانی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، مهدی باوقار زعیمی مدیرکل نوسازی مدارس استان، قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسوولین مدرسه ۶ کلاسه چاه اسماعیل در میناب افتتاح شد.

مهدی باوقار زعیمی مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان در حاشیه این آیین اظهار کرد: این فضای آموزشی در قالب 6 کلاس درس با زیربنایی بالغ بر 420 مترمربع با اعتباری بالغ بر 90میلیارد ریال در شهرستان میناب احداث شده است.

گفتنی است، با بهره برداری از این فضای آموزشی بالغ بر 200 دانش آموز از فضای آموزشی ایمن واستاندارد برخورار می‌شوند.

باوقار با اشاره به اینکه مدرسه در قالب 6 کلاس درس روستای شمجو در قالب 6کلاس درس ازمحل مولدسازی و فروش املاک مازاد احداث می شود، افزود: این فضای آموزشی با زیربنایی بالغ بر 496 مترمربع با اعتباری بالغ بر 100میلیارد ریال در شهرستان میناب احداث می شود.

همچنین با بهره برداری از این فضای آموزشی 150دانش آموز از فضای آموزشی ایمن واستاندارد برخورار می شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز