خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۲۶۲

 استاندار گلستان در پیامی فرا رسیدن 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت. 

به گزارش ایلنای گلستان،متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ارتش در تمام دنیا نمادی از قدرت و صلابت  کشور است و به فرموده امام خمینی (ره) ارتش ما ارتش اسلام است و ارتش اسلام احترام دارد و کسی حق ندارد این احترام را از آنها سلب بکند و به فرموده امام خامنه‌ای مدظله العالی یکی از عوامل قدرتمند پیروزی انقلاب، پیوستن ارتش به مردم بود. و در عین حال ایشان فرمودند امروز ارتش در چشم مردم، عزیز است.

ارتش جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب و در طول ۴۵ سال گذشته ثابت کرده است که هدفی جز اعتلای ایران اسلامی نداشته و توانسته است امروز به یکی از قدرتمند ترین ارتش های دنیا تبدیل شود.

ارتشی که در راستای اهتزاز پرچم غرور آفرین ایران اسلامی بزرگانی همچون شهیدان صیاد شیرازی، دوران، کشوری، قرنی، بابایی، ستاری و ... را تقدیم کرده است و امروز نیز در صلابت و استواری در مسیر دفاع از آرمان های ولایت مستحکم، ایستاده است و توانسته است در کنار دیگر نیروهای مسلح عملیاتی خارق العاده همچون وعده صادق را به سرانجام برساند.

اینجانب فرا رسیدن ۲۹ فروردین ماه روز ارتش را به مردم شریف و تمامی شیرمردان عرصه دلاورمردی، فتوت و جوانمردی خصوصاً در تیپ ۲۳۰ شهید متاجی تبریک عرض می کنم و امیدوارم در سایه انسجام، وحدت و همدلی موجود در استان شاهد ارتقا جایگاه گلستان سرزمین برادری ایران زمین باشیم.

علی محمدزنگانه استاندار گلستان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز